Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel
Ik ben sinds gisteren ziek, verkouden en voor- en bijholten ontsteking. Vandaag is daar mijn keel ook bijgekomen. En ik moet nog zoveel werk wegwerken.
Dit was ook de laatste keer zoveel vrijwilligerswerk want dit laat mijn lichaam echt niet meer toe. Buiten dat, ik vind het zo fijn om mensen zo een leuke middag of avond te bezorgen maar je krijgt altijd een bak ellende over je heen. Gelukkig zijn er ook veel dankbare mensen.
Nu maar gauw aan het werk.
Door Hope
Mijn kersttaart is mislukt. Hij stortte als een pudding in elkaar.
Moet morgen een taart hebben en ik heb niks meer in huis.
Door Hylos
Hope schreef:Mijn kersttaart is mislukt. Hij stortte als een pudding in elkaar.
Moet morgen een taart hebben en ik heb niks meer in huis.
Wat balen. :(
Wat heb je nog wel in huis? Toevallig chocolade, cacao, honing/agavesiroop boter en eieren? :biggrin2:
Ik heb een aantal paleo boeken/tijdschriften en daar staan super simpele gerechten in zonder room en melk en toestanden. Als je wat nodig hebt geef je maar een gil.
Door Siberienne
Ik heb een zieke hond. Spot is vorige week gestopt met de prednison maar nu weer darmkrampen, slijm poepen en niet eten. Pred zit er weer in. Ik ben verdrietig. Het ging juist zo goed.
Door Hope
pluk schreef:Morgen zijn er heel veel supermarkten gewoon open (en nu ook nog trouwens)
http://www.omroepbrabant.nl/?news/25927 ... RTJE].aspx
Hylos schreef:
Wat balen. :(
Wat heb je nog wel in huis? Toevallig chocolade, cacao, honing/agavesiroop boter en eieren? :biggrin2:
Ik heb een aantal paleo boeken/tijdschriften en daar staan super simpele gerechten in zonder room en melk en toestanden. Als je wat nodig hebt geef je maar een gil.
Geen honing of agavesiroop, de rest wel. Maar ik denk dat de bakker van Jumbo wat gaat bakken ::)
Door pearlsofpassion
Luis heeft vanmorgen gewoon vlak onder onze neus keihard op de bank tegen de rugleuning gesproeid. >:( En nee, het is geen lederen bank.

We hoopten dat het stressplassen beter zou gaan als hij buiten kon, maar nu begint hij overal te sproeien ipv gewoon plassen. De hoop dat hij daar ooit mee gaat stoppen is nu wel vrijwel weg. En dat doet pijn... :'(
Door Martine-Tom
pearlsofpassion schreef:Luis heeft vanmorgen gewoon vlak onder onze neus keihard op de bank tegen de rugleuning gesproeid. >:( En nee, het is geen lederen bank.

We hoopten dat het stressplassen beter zou gaan als hij buiten kon, maar nu begint hij overal te sproeien ipv gewoon plassen. De hoop dat hij daar ooit mee gaat stoppen is nu wel vrijwel weg. En dat doet pijn... :'(
Herkenbaar, ik heb Doki om die reden moeten herplaatsen. Alle meubels waren kapot gezeken door hem :-\
Door pearlsofpassion
Ik denk niet dat herplaatsen zou helpen.
Ik zou niet meer weten wat er anders zou moeten. Het is ook geen kat om altijd buiten te zijn.

Hij doet het gelukkig niet erg veel. Om de paar maanden vinden we een aantal plekken. Het komt dus in golven maar het gaat ook perioden gewoon goed. We weten ook vrij goed hoe we het meeste kunnen vermijden.
Ik merk.wel dat hij buiten overal sproeit, ookal kunnen er geen vreemde katten in de tuin. Hij heeft mijn hooi ook gezegend zodat ik een groot stuk moet weggooien, en daar is zeker nooit een vreemde kat geweest...
Vroeger had hij duidelijk last als er een andere kat aan de achterdeur sproeide maar sinds die poezen steriel zijn en de katers dus ook wegblijven, gebeurde dat niet meer. En nu kunnen ze door de schrikdraad dis zelfs de tuin niet meer in.
Ik hoop dat hij ook buiten rust gaat vinden na verloop van tijd, dat zou binnen ook moeten helpen.

Maar hij is een stresskip, en dat zal wel altijd zo blijven. Wat ons nu verontrust is dat hij het buiten en nu vandaag dus ook op de bank gewoon uit voorkeur lijkt te doen. Gewoon zoals een intacte kater. Terwijl hij net erg vroeg gecastreerd is (5 maand oud) dus het daaraan niet kan liggen.
Door Too
Siberienne schreef:Ik stop met klagen

Dat was anders best een terechte klaag hoor! :-*
Door Kim_S
dinky89 schreef:Het is vroeg.....
Ja :-X
Alweer in de auto voor een drukke werkdag.
Door hannabelgje
Mogelijk dat medicatie een optie is voor Luis?
Hier ook weer vanmorgen om 6 uur de deur uit gelopen. Opstaan was ook extra moeilijk. Zoë was heerlijk tegen me aan komen liggen en lag zo lekker te slapen. Pfff zo sneu om haar dan uit bed te moeten trommelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door pearlsofpassion
hannabelgje schreef:Mogelijk dat medicatie een optie is voor Luis?
Hier ook weer vanmorgen om 6 uur de deur uit gelopen. Opstaan was ook extra moeilijk. Zoë was heerlijk tegen me aan komen liggen en lag zo lekker te slapen. Pfff zo sneu om haar dan uit bed te moeten trommelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik ga dat alleszinds eens proberen ja.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door