Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Kim_S schreef:Ik heb zo te voelen een kaakholte-ontsteking. Auw :-X
Gelukkig heb ik zometeen een sollicitatiegesprek, dan komt dat goed van pas ::) :(
Jaaaaa, gaat helemaal goed! :biggrin2:

Succes wensen hoeft niet meer, want te laat. Wel van harte beterschap! :-*
Door jasmijn
Ben tijdens het wandelen vol op haku's voorpootje gaan staan :-[

Hij was heel boos op me en heeft heel hard tegen me gegromd, gelukkig was hij wel zo lief dat ik er even naar mocht kijken.
Aanraken mocht alleen niet dus dat heb ik ook maar niet gedaan, gelukkig was het niet zo heel erg want hij liep niet mank.

Voel me wel een helen slechte honden mama :'(
Door pluk
jasmijn schreef:Ben tijdens het wandelen vol op haku's voorpootje gaan staan :-[

Hij was heel boos op me en heeft heel hard tegen me gegromd, gelukkig was hij wel zo lief dat ik er even naar mocht kijken.
Aanraken mocht alleen niet dus dat heb ik ook maar niet gedaan, gelukkig was het niet zo heel erg want hij liep niet mank.

Voel me wel een helen slechte honden mama :'(
Knuffel voor jullie allebei :bigarmhug:
Ik loop ook weleens tegen Scott aan en ging laatst ook op zn pootje staan, meestal als ik iets te eten of tafel ga zetten en hij voor me uit loopt ::)
Heel eerlijk vind ik dat onze kleine mannen ook zelf een beetje moeten opletten. Ze hebben nou eenmaal vaak de gewoonte pal voor je voeten te gaan lopen en dan zie je ze niet :biggrin2:
Door pearlsofpassion
Cuzco is er ook kampioen in om op het laatste moment voor mijn voeten over te steken... ::)
Vreemd dat ik nog nooit echt op mijn bek ben gegaan.

Vincent is weer wat verkouden. En nu huilt hij weer zoveel en zo ontroostbaar... :'(
Vermoeiend voor mij en zo zielig voor hem...
Ik hoop maar dat hij snel weer van zijn snottetjes af is...
Door Cathelijn
Ik moet weer eens geopereerd worden, nu aan mijn rechterelleboog waar twee losse stukjes zich ergens genesteld hebben waar ze niet horen. Operatie is niet leuk maar ik had wel gehoopt dat het snel ging gebeuren zodat ik daarna alles weer kan doen. Maar helaas, met een beetje pech moet ik tot begin februari wachten.
Met mijn zere elleboog.
Het enige kleine voordeeltje is dat ik nu vast nog veel beter wordt met links :-\
Door koekje
Ieks! Nou, succes. Zoiets heb je toch al eerder gehad? Toen kwam er ook een botpunt van een meter uit je arm. Brrr.
Door Cathelijn
koekje schreef:Ieks! Nou, succes. Zoiets heb je toch al eerder gehad? Toen kwam er ook een botpunt van een meter uit je arm. Brrr.
Ja klopt Koekje. Vier jaar geleden alweer en ik ben al blij dat het zolang is goed gegaan. Nu dus aan de andere kant :-X
Door frodo quin
Cathelijn schreef:Ik moet weer eens geopereerd worden, nu aan mijn rechterelleboog waar twee losse stukjes zich ergens genesteld hebben waar ze niet horen. Operatie is niet leuk maar ik had wel gehoopt dat het snel ging gebeuren zodat ik daarna alles weer kan doen. Maar helaas, met een beetje pech moet ik tot begin februari wachten.
Met mijn zere elleboog.
Het enige kleine voordeeltje is dat ik nu vast nog veel beter wordt met links :-\
Jammer dat je zolang moet wachten om geopereerd te worden. Is de pijn een beetje te doen?
Door Cathelijn
frodo quin schreef:Jammer dat je zolang moet wachten om geopereerd te worden. Is de pijn een beetje te doen?
Zolang ik buiten het geblokkeerde gebied blijf is het gelukkig goed te doen. Het is allemaal niet dramatisch maar wel lastig en vervelend, helemaal als je weet dat de operatie niet mega lastig of lang is. Had ik hem liever snel achter de rug dan kan alles weer zoals het hoort :)
Door Hope
Cathelijn schreef:Zolang ik buiten het geblokkeerde gebied blijf is het gelukkig goed te doen. Het is allemaal niet dramatisch maar wel lastig en vervelend, helemaal als je weet dat de operatie niet mega lastig of lang is. Had ik hem liever snel achter de rug dan kan alles weer zoals het hoort :)
Kan je via de zorgverzekering niet ergens wat sneller terecht? Wachtlijstbemiddeling heet dat bij mij.
Door Siberienne
Manlief is ziek. Shadow is nog steeds niet lekker en gisteren Spot ook weer vieze poep en hangerig nadat het maanden goed ging. En ik ben ook niet lekker. Maar ja. Iemand moet de boel toch draaiende houden. Wordt een leuke kerst zo. Gewoon even BAH!

(en beterschap voor iedereen hierboven)
Door Hope
Iemand vond het nodig om in het bos brood te strooien voor de vogels. Nu heb ik een hond met jeuk :'( >:(
Door Border Bandit
Er lagen 2 schapen dood in het weiland. Dierenambulance gebeld: moest de dierenpolitie bellen. Politie gebeld en ik werd doorgeschakeld maar er werd niet opgenomen. Opnieuw de politie gebeld: weer hetzelfde. Nogmaals de politie gebeld en gevraagd mij niet door te schakelen. Hij zou de dierenpolitie inlichten en ik zou teruggebeld worden....
Nog steeds niks. :-\

De schapen liggen in slaap-houding. Nou heb ik zo'n naar gevoel dat ze vannacht doodgevroren zijn. Ik zou dat wel heel erg vinden.

Morgen ga ik kijken of ze er nog liggen.
Door enya13
a] het heeft helemaal niet gevroren vannacht en b] een gezond schaap kan prima tegen kou en vorst. mits in goede conditie. waren het 2 schapen van een kudde of stonden er maar 2 schapen in die wei?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door