Kim_S schreef:Ik heb zo te voelen een kaakholte-ontsteking. AuwJaaaaa, gaat helemaal goed!![]()
Gelukkig heb ik zometeen een sollicitatiegesprek, dan komt dat goed van pas![]()

Succes wensen hoeft niet meer, want te laat. Wel van harte beterschap!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Ik heb zo te voelen een kaakholte-ontsteking. AuwJaaaaa, gaat helemaal goed!![]()
Gelukkig heb ik zometeen een sollicitatiegesprek, dan komt dat goed van pas![]()
jasmijn schreef:Ben tijdens het wandelen vol op haku's voorpootje gaan staanKnuffel voor jullie allebei![]()
Hij was heel boos op me en heeft heel hard tegen me gegromd, gelukkig was hij wel zo lief dat ik er even naar mocht kijken.
Aanraken mocht alleen niet dus dat heb ik ook maar niet gedaan, gelukkig was het niet zo heel erg want hij liep niet mank.
Voel me wel een helen slechte honden mama
koekje schreef:Ieks! Nou, succes. Zoiets heb je toch al eerder gehad? Toen kwam er ook een botpunt van een meter uit je arm. Brrr.Ja klopt Koekje. Vier jaar geleden alweer en ik ben al blij dat het zolang is goed gegaan. Nu dus aan de andere kant
Cathelijn schreef:Ik moet weer eens geopereerd worden, nu aan mijn rechterelleboog waar twee losse stukjes zich ergens genesteld hebben waar ze niet horen. Operatie is niet leuk maar ik had wel gehoopt dat het snel ging gebeuren zodat ik daarna alles weer kan doen. Maar helaas, met een beetje pech moet ik tot begin februari wachten.Jammer dat je zolang moet wachten om geopereerd te worden. Is de pijn een beetje te doen?
Met mijn zere elleboog.
Het enige kleine voordeeltje is dat ik nu vast nog veel beter wordt met links
frodo quin schreef:Jammer dat je zolang moet wachten om geopereerd te worden. Is de pijn een beetje te doen?Zolang ik buiten het geblokkeerde gebied blijf is het gelukkig goed te doen. Het is allemaal niet dramatisch maar wel lastig en vervelend, helemaal als je weet dat de operatie niet mega lastig of lang is. Had ik hem liever snel achter de rug dan kan alles weer zoals het hoort
Cathelijn schreef:Zolang ik buiten het geblokkeerde gebied blijf is het gelukkig goed te doen. Het is allemaal niet dramatisch maar wel lastig en vervelend, helemaal als je weet dat de operatie niet mega lastig of lang is. Had ik hem liever snel achter de rug dan kan alles weer zoals het hoortKan je via de zorgverzekering niet ergens wat sneller terecht? Wachtlijstbemiddeling heet dat bij mij.