Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Hope schreef:Sorry, maar ik moest toch eigenlijk wel erg lachen...

Beterschap en sterkte met Oscar!
Wij ook de eerste twee keer ::)

Thanx! Heb een week ontkent dat ik ziek was, maar ontkom er toch echt niet aan. Dus nu maar braaf onder een dekentje op de bank.
Door dinky89
Eten besteld. Meestal is het er dan wel binnen halfuur. Uur later nog niets dus maar gebeld. 'Sorry mevrouw, we kunnen uw bestelling niet vinden' >:(
In ander systeem was de bestelling blijkbaar wel te vinden, gelukkig maar want ik had al betaald.....
Ze zijn nu bestelling alsnog in orde aan het brengen, met beetje geluk om 8 uur dan toch eten ::)
Door pluk
En deel 3:
de box is niet meer leverbaar (maar ik heb 'm een week terug al besteld..) en de rest van de Appie boodschappen is voor minder dan 70 euro dus er wordt helemaal niks bezorgd..
:tickedoff:
Door pearlsofpassion
pluk schreef:En deel 3:
de box is niet meer leverbaar (maar ik heb 'm een week terug al besteld..) en de rest van de Appie boodschappen is voor minder dan 70 euro dus er wordt helemaal niks bezorgd..
:tickedoff:
:bigarmhug:

Ik zou een heel boze mail gaan sturen. En heb het maar over service en klantvriendelijkheid ed.
Je kan het eens goed spuwen en waarschijnlijk is daarna plots wel vanalles mogelijk.
Door koekje
En toen werd ik vanochtend wakker met dikke ogen, dichte oren en galbulten overal :-X
Door - pien -
koekje schreef:En toen werd ik vanochtend wakker met dikke ogen, dichte oren en galbulten overal :-X
Het schiet niet echt op bij jullie hé :-\
Door Kim_S
Ik heb zo te voelen een kaakholte-ontsteking. Auw :-X
Gelukkig heb ik zometeen een sollicitatiegesprek, dan komt dat goed van pas ::) :(
Door koekje
Had je met de sollicitatie voor de hedendaagse baan ook geen golvende griep ofzo? Of vlammende koorts?
Dan is de kaakholteontsteking nu vast een goed teken :biggrin2:
Door Kim_S
koekje schreef:Had je met de sollicitatie voor de hedendaagse baan ook geen golvende griep ofzo? Of vlammende koorts?
Dan is de kaakholteontsteking nu vast een goed teken :biggrin2:
Ik ben altijd ziek tijdens sollicitatiegesprekken :biggrin2:
Door Kim_S
Angelique schreef:Succes Kim!

Ik had kerstpost uit Leeuwarden ::)
Nieuwe toet getest?
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef:Ik heb zo te voelen een kaakholte-ontsteking. Auw :-X
Gelukkig heb ik zometeen een sollicitatiegesprek, dan komt dat goed van pas ::) :(
Die ontsteking is om je zenuwen af te leiden van het sollicitatiegesprek. Komt helemaal goed dus! Veel succes straks! :-*
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:Die ontsteking is om je zenuwen af te leiden van het sollicitatiegesprek. Komt helemaal goed dus! Veel succes straks! :-*
Ik heb heul geen zenuwen!
Hee het werkt :biggrin2:
Angelique schreef:

Nee, gewoon de ouwe :biggrin2:
Das nou jammer :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door