Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Siberienne schreef:IMG_1717.JPG

Beetje donker, maar we hadden gepuzzeld en Shadow wilde duidelijk nog een rondje ;)
Nou Shadow als je mij zo lief had aangekeken dan zou je zeker je zin krijgen hoor :-* :biggrin2:
Door Pauline
84 jaar en 8 maanden verschil:
sterreenopi.JPG
sterreenopi.JPG (579.25 KiB) 1435 keer bekeken
Sterre en haar Opi..... Ik was diep ontroerd..... Dit was echt de eerste blik die ze elkaar gaven. Circle of life, rond.... Overgrootvader en achterkleindochter. Dan word je toch weemoedig. De een aan het begin, de ander aan het eind. En beiden (al) zo geliefd....
Door Kim_S
Plien wat prachtig! :-*

En weet je nog, dat ik zei dat ik nog een kinderwagen over had, en dat je zei dat ze er al 1 hadden en dat het dus niet nodig was?
Dat is dus precies dezelfde kinderwagen, in precies dezelfde kleur als die hier staat... ::)
Door Kim_S
Pauline schreef:Nou ja zeg Kim..... Iets van toeval bestaat niet??

Ja het zijn prachtige plaatjes, heel kostbaar.
Nou, ik vond het echt té toevallig! Tis wel een hele fijne kinderwagen ;D

Heel veel van dit soort plaatjes blijven maken hoor :-*
Door Kaela
Oh wat vraagt Shadow dat netjes en lief!!!

Hier mochten de dames voor het eerst in lange tijd even buiten. Gaan ze een beetje ruzie maken om het kattenkruid...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Pauline
Je hebt een etter of je hebt het niet! Enne.... troost je, zelfs een bijna 12-jarige teckel is bij tijd en wijle nog een etter! Of maakt dat je na al die jaren van volstrekte braafheid ineens moet zeggen: "Goh.., dat doet hij anders nooit! Echt niet!!!" :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door