Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
kira schreef:Er is er hier weer een driepoot ipv vierpoot. Bah.
Ach getver dat is nooit leuk/ goed. Welke is het?

Hier een goed begin van de dag, auto stopte op de autoweg, of ja had geen kracht meer. Een servolenkung fehler. Euh goed. Nog ff snel naar de winkel geweest, want na opnieuw starten deed ie het enigszins weer. Nu staat ie bij de garage en heb ik eens gegoogled. Ok stuurbekrachtiging. Maar daarvan voelde ik niks. Ding heeft net een nieuwe distributieriem, en bandenwissel gehad. Nu zijn de eerste hits die ik krijg opvallend veel ford focus, laat ik nou een cmax hebben. ::) Zie dus wel dat het vaak softwarematig is of na banden wisselen, en dat het wegvallen van kracht dan door de esp komt. Nou duimen dat het zoiets is want net een dure investering gehad aan dat ding :-X
Door dinky89
Heb het koud ondanks verwarming op 19.5 en moet ook nog werken op koude metalen laptop (macbook air) >:(
Door -Annemarie-
Ik kan echt helemaal niks meer met Photobucket. Het lukt nu wel weer om te uploaden, maar ik kan vervolgens de link van de foto's niet kopiëren. Grrrrr.
Wat mij betreft: baaai baaai, zwaai zwaai. :kerstzwaai:

Ik ga wel weer naar Tinypic. :reindeer:
Door Hope
Halve stad afgezocht naar fruit in blik, wordt het gewoon niet meer verkocht. Stom. >:(
Door Kaio
Hope schreef:Halve stad afgezocht naar fruit in blik, wordt het gewoon niet meer verkocht. Stom. >:(
:???: :???: :???:
huh je bedoelt ananas, perziken, kersen enzo in blik?
Door dinky89
Hope schreef:Halve stad afgezocht naar fruit in blik, wordt het gewoon niet meer verkocht. Stom. >:(

Wat voor fruit in blik? Staat vaak van alles geconserveerd bij de bak benodigdheden in de supermarkt? :???:
Door Hope
Kaio schreef::???: :???: :???:
huh je bedoelt ananas, perziken, kersen enzo in blik?
Bramen, frambozen en bosvruchten. Als het maar rood is ben ik al blij.
Door Kaio
Hope schreef:Bramen, frambozen en bosvruchten. Als het maar rood is ben ik al blij.
oo die zie je idd niet zo vaak. Als je nou uit de diepvries neemt en eh zelf met suiker inmaakt oid?
Door pluk
Hope schreef:Bramen, frambozen en bosvruchten. Als het maar rood is ben ik al blij.
Ik reageer net in je andere topic.

OT: vorige week de Allerhande box besteld bij Appie voor levering woensdag as. Wil ik gisteren de kerstboodschappen mee bestellen, verdwijnt die hele box ineens!
Dus contact gezocht met Appie. De box is weer teruggezet maar de rest van de bestelling is verdwenen. Ik moest t nog maar even proberen... Dus zojuist alle kerstboodschappen weer op het lijstje gezet. Ik wil het toevoegen en ja hoor, weer die box verdwenen... :boo:
Door koekje
Perziken, ananassen, peren, etc zijn er altijd wel te vinden. Anders eens bij vlaaivulling kijken. Andere optie is diepvries.
Door Kaela
In de nieuwe lays reclame zit onze oude deurbel. Leuk hoor, elk reclameblok Oscar over de zeik...

(Want ik lig ziek op de bank en vermaak me met domme televisie en vergeet steeds het geluid uit te zetten tijdens de reclame)
Door Hope
Kaela schreef:In de nieuwe lays reclame zit onze oude deurbel. Leuk hoor, elk reclameblok Oscar over de zeik...

(Want ik lig ziek op de bank en vermaak me met domme televisie en vergeet steeds het geluid uit te zetten tijdens de reclame)
Sorry, maar ik moest toch eigenlijk wel erg lachen...

Beterschap en sterkte met Oscar!
Door kira
Bij de da met driepoot en oren hond. Goede nieuws was sinds juli niet meer geweest en nam een afslag te vroeg.
Door pluk
Nou volgens het Appie webcare team zou het nu opgelost zijn... weer alles toegevoegd en wederom verdwijnt de box :rant:
heb nu 80% van de boodschappen bij Hoogvliet besteld maar de rest hebben ze daar niet ::) dus heb t webcare team gevraagd of zij m'n boodschappen er niet ff handmatig bij kunnen zetten
first world problems, ik weet 't... maar mijn kerstgevoel is doorgaans al rond het vriespunt en dit draagt niet bij aan de feestvreugde zeg maar >:(
Door Lizetta
Koud en misselijk... Het lijkt wel op het begin van m'n zwagerschap :-\
wel een voordeel: ik hoef nu niet meer te werken, dus ga gewoon lekker slapen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door