Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3399049
Bij gebrek aan bitterballen (waar is Mieke trouwens?) behelp ik me maar hiermee...
Bijlagen
IMG_20200326_204232637.jpg
IMG_20200326_204232637.jpg (2.67 MiB) 1202 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3399056
Ja lekker... bitterballen :D ....

Tis weekend dus een (rood) wijntje... Proost :) !

P.S.:
Vraagje: beginnen jullie (of een aantal ofzo) zich niet een beetje te vervelen ofzo??? Veel van jullie werken thuis, hebben kleine kinderen, dus dan ben je wel bezig elke dag... maar ik begin me eigenlijk, heel eerlijk, een beetje te vervelen..... voor dit ‘gedoe’, kwam ik vrij veel buiten, al was ik iets vergeten met boodschappen doen, dan ging ik gewoon weer terug.... maar nu ik mezelf beperk tot max 2x pw boodschappen doen (1x voor de hele week, en 1x voor evt fruit/groente en wat er is vergeten), voel ik me nutteloos enzo :-\ .... tuurlijk zijn er huishoudelijke dingen, hondjes moeten uit, ben aan het borduren.... maar dit voelt/is anders dan een vakantie :-\ ......
Gebruikersavatar
Door pike
#3399063
Ronald schreef: vr 27 mar 2020, 17:29 Bij gebrek aan bitterballen (waar is Mieke trouwens?) behelp ik me maar hiermee...
Nou Ronald dat mag er ook wel wezen. Dat vind ik geen behelpen ::) ik moet het doen met alleen een glaasje wijn maar dat is ook lekker.

Basil, die bitterballen zijn echt niet goed voor jou! Maar je zit er wel weer statig bij :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3399071
CindyMayella schreef:Ja lekker... bitterballen :D ....

Tis weekend dus een (rood) wijntje... Proost :) !

P.S.:
Vraagje: beginnen jullie (of een aantal ofzo) zich niet een beetje te vervelen ofzo??? Veel van jullie werken thuis, hebben kleine kinderen, dus dan ben je wel bezig elke dag... maar ik begin me eigenlijk, heel eerlijk, een beetje te vervelen..... voor dit ‘gedoe’, kwam ik vrij veel buiten, al was ik iets vergeten met boodschappen doen, dan ging ik gewoon weer terug.... maar nu ik mezelf beperk tot max 2x pw boodschappen doen (1x voor de hele week, en 1x voor evt fruit/groente en wat er is vergeten), voel ik me nutteloos enzo :-\ .... tuurlijk zijn er huishoudelijke dingen, hondjes moeten uit, ben aan het borduren.... maar dit voelt/is anders dan een vakantie :-\ ......
Nee, nog niet. Maar ik werk nog gewoon. Verder laat ik de honden uit en dat was het wel buiten de deur.....
Ik heb altijd veel hobby's gehad, ik kom nog steeds niet aan rustig lezen toe...
Wel breien, schrijven, tuinieren en verder in huis wat rommelen...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door hannabelgje
#3399072
Vandaag twee langere wandelingen ipv 1. Ach dat kan best als je jarig bent en toch een pijnstiller achter je kiezen hebt. Nu ligt mutsie lekker te slapen. Onderweg hadden we wel de jackpot. Eerst een haas, toen een aantal herten en daarna nog een heuse ijsvogel. De eerste keer in mijn leven dat ik van zo dichtbij en zo duidelijk een ijsvogel zie. Was echt een wauw momentje.
Nu heb ik zin in bitterballen......

Ik verveel me niet thuis, ik werk sowieso 45 uur in de week en heb veel hobbies. Ik ben erg graag thuis en vind het stiekem dan ook heerlijk om verplicht thuis te zitten. Het idee erachter vind ik wel vreselijk. En het feit dat zoveel mensen het zo moeilijk vinden alleen thuis. Waaronder de collega waar ik altijd mee werk. Die jongen vindt het vreselijk. Ik probeer em nu iedere dag ff te bellen om em een beetje op te vrolijken. Hij is mijn maatje en ik vind het moeilijk dat hij het zo moeilijk heeft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3399077
@CindyMayella
Waarom zeg je daar sorry voor? Dat mag toch, als jij dat zo voelt?

Wij kunnen sorry zeggen dat we het vooral over alleenwonende mensen hebben, maar ik denk nog steeds dat dat wel logischer is. Maar dat wil niet zeggen dat iemand in een gezin zich ook niet eenzaam kan voelen. Uiteraard!
En daar mag je gerust voor uitkomen hoor.
Het spijt me voor je dat dat bij jou het geval is. Ik ben in de gelukkige situatie dat ik nergens liever ben dan bij m'n gezinsleden. Zelfs voor een paar weken aan een stuk.
Maar niet iedereen heeft dat geluk, dat weet ik echt wel..

M'n schoonbroer (single) zei al grappend dat hij na de Corona vast veel meer keuze zou hebben in partners door al die huwelijken die stuklopen door het verplicht samen zijn. ::)
Maar er zal wel iets van waarheid in zitten. :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door