Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ik zag een paar uur geleden al hoe de paspoorten van nederlandse kinderen gefilmd werden... foto, naam, geboorte datum, alles. Echt. Zou er bijna naar toe fietsen.
Door -Annemarie-
eelke schreef: Ik zag een paar uur geleden al hoe de paspoorten van nederlandse kinderen gefilmd werden... foto, naam, geboorte datum, alles. Echt. Zou er bijna naar toe fietsen.
Echt?  :( >:(  Andere normen en waarden, zullen we maar zeggen.  :-X
Door Borke
Gefeliciteerd Eelke met vriendlief!

Judith wat heerlijk dat je moeder thuis is  :daisy: geniet van deze tijd samen!

Een wondertje vandaag - ik ben er heel blij mee!
Na een virusinfectie 2.5 week stemproblemen gehad, heel moeilijk voor een kletskous als ik, die ook met spreken haar brood verdient.
Vanochtend was het opeens over.
Alsof er iemand een knop omgezet had?
Ik moest sterk aan mijn schoonzus denken, zou dit toeval zijn...?

De dochter van mijn schoonzus is magnetiseur, ik geloof sterk dat ze haar talenten van haar moeder heeft. De dochter kan ook op afstand helend werken.

Mijn schoonzus wil er meestal niets van weten.
Maar ik heb een sterke band met haar en iedere dag vroeg ze hoe het ging.

Zou het kunnen komen door haar krachten?
Ik geloof er niet in, maar met haar dochter, waar ik ook een sterke band mee heb, heb ik meermalen hetzelfde ervaren.

Wat denken jullie?
Door TMG1961
Ik vind het TE warm, in woonkamer is het momenteel 27 graden, slaapkamer zelfs 31
Noppie is de laatste 2 dagen behoorlijk aan het klieren en vervelen, hij heeft het warm en dat moet en zal iedereen weten. In plaats dat ie gewoon zoals Pixie ergens gaat liggen loopt ie de hele dag te miauwen.
Door baileys
Mijn werk is het repareren van copieerapparaten. Wordt ik daarstraks gebeld door mijn planner of ik stand-by wil staan op een evenement, het NK Dressur in Hoofddrop.
Ja natuurlijk wil ik dat  :circle:
Door TMG1961
Inge en Bono schreef: In z'n hoofd kan Noppie nog rondrauzen, maar fysiek gezien heeft ie echt wel door dat dat niet gaat. Dat is frustrerend, en dat moet je uiten  ;)
Hij kan rondrauzen in z'n dromen  :biggrin2: Ik heb hem net even geborsteld, kwam voor een kat best wat af, nu ligt ie buiten in de schaduw wat voor zich uit te kijken
Door zhiva
Fijn dat Noppie weer wat gekalmeerd is Theo.

Net kwam er een voor ons vreemde meneer op de afdeling even mededelen dat hij triest nieuws had.
Een collega van een andere afdeling binnen ons gebouw zat samen met haar gezin aan boord van dat vliegtuig. Ik kende haar niet persoonlijk maar het kwam wel even aan zeg maar. Een directe collega van ons gaat vandaag met diezelfde vlucht. Die heeft gelukkig vanochtend al laten weten dat ze VANDAAG dus pas vliegt. 
ben er stil van.
Kan me niet zo goed concentreren op het werk vandaag en hoef ook maar tot 4 uur, pff. Vanavond maar lekker met stieflief en de hondjes zwemmen.  :)
Door K&D
Maxi's 3-tal schreef: Supertrots op Michiel's vader, die heeft ook dit jaar weer meegedaan aan de vierdaagse en stuurde net een berichtje dat hij binnen is!
Poehee, knap hoor. En ligt hij nu in de Waal af te koelen? :P :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door