Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
-Saskia- schreef: Ja, ik ben ook erg bang dat ik drastisch iets aan mijn levens-aanvliegroute moet veranderen, wil ik het gaan redden in deze harde maatschappij.  ;)
Hmm... Iets zegt me dat je beter je eigen ratrace kunt lopen dan die van een ander... Afbeelding
En dat gaat jou zeker lukken!
Door TMG1961
Pluto schreef: hmmm, of ik ben kleurenblind of het verkeerde kaartje is geladen.....
Anders verhuis ik morgen naar het zuiden, 0,0mm neerslag!
:biggrin2:

:P
Ik had er even geen rekening mee gehoude dat het plaatje regelmatig ververst werd op weerplaza
Hier juist erg blij met de regen. Het was ontzettend hard nodig. Alles stond hier droog of bijna droog.  Heerlijk uitgeslapen vanmorgen. Ik had het nodig geloof ik. Vandaag aan de poets zodat ik morgen vrij ben.
Door Kim_S
Mini's 3-tal schreef: Vandaag werken, "even" een rondje Twente afwerken: Goor, Haaksbergen, Hengelo, Oldenzaal, Oldenzaal, Losser, Glanerbrug, Enschede, Enschede, Enschede. Woeiiiiii.
Leueueueueuk  :biggrin2:
Kim_S schreef: Leueueueueuk  :biggrin2:
Ja, echt wel. Beetje jammer dat ik in Goor een best krappe woonwijk door moest vanwege dorpsfeest. Thank God voor brede stoepen en voor de verandering handig geplaatste lantaarnpalen.
Door zhiva
Lief heeft een nieuwe stofzuiger gekregen van me. Een heuse metallic rode dirt devil  :biggrin2:
Heb er nu al bijna spijt van, hij is al de hele ochtend met dat ding bezig herrie te maken  >:(
Ik troost me met de gedachte 'Huis wordt wel lekker schoon'

Vandaag gaat Nemi een nieuw terrarium krijgen. Ze is een beetje uit de bak gegroeid. Ze is inmiddels de 1.85m gepasseerd  :-X

Afbeelding
Door eelke
Ieeks!  :D

Mijn vriend is vanmorgen om half 5 vertrokken om ergens in Drenthe oorlogje te gaan spelen (airsoften). Ik heb dus een hele dag om te prullen, huishouderen en dat soort dingen. Mijn moeder komt vanavond eten, dus straks een leuk recept zoeken en boodschappen doen.
Door TMG1961
De digitale ontvanger van Ziggo werkt niet echt goed meer. Moet hem regelmatig van de stroom halen omdat ie blijft hangen en je dan niets meer kan. Ziggo gebeld wat de mogelijkheden zijn..antwoord..u moet een nieuwe ontvanger kopen, prijskaartje..vanaf €99 Dacht het dus niet..ik wacht wel tot we hier in sept glasvezel hebben en dan knikker ik ziggo er uit. Moet dan alleen even kijken wie een goed tv pakket aanbied via glasvezel..heb internet momenteel via Telfort
TMG1961 schreef: De digitale ontvanger van Ziggo werkt niet echt goed meer. Moet hem regelmatig van de stroom halen omdat ie blijft hangen en je dan niets meer kan. Ziggo gebeld wat de mogelijkheden zijn..antwoord..u moet een nieuwe ontvanger kopen, prijskaartje..vanaf €99 Dacht het dus niet..ik wacht wel tot we hier in sept glasvezel hebben en dan knikker ik ziggo er uit. Moet dan alleen even kijken wie een goed tv pakket aanbied via glasvezel..heb internet momenteel via Telfort
Telfort heeft ook glasvezel, maar durf niets te zeggen over de beeldkwaliteit. Het is niet voor niets het budgetmerk van KPN. Zijn er op Marktplaats of Speurders geen goedkope tweedehands kastjes te koop?

Is Posterholt voor jou te doen qua afstand? http://m.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/tv-decoders-en-schotelantennes/m823363833-hd-ontvaner-ziggo-kabel.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Laatst gewijzigd door EliScooby op za 28 jun 2014, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ronald
TMG1961 schreef: De digitale ontvanger van Ziggo werkt niet echt goed meer. Moet hem regelmatig van de stroom halen omdat ie blijft hangen en je dan niets meer kan. Ziggo gebeld wat de mogelijkheden zijn..antwoord..u moet een nieuwe ontvanger kopen, prijskaartje..vanaf €99 Dacht het dus niet..ik wacht wel tot we hier in sept glasvezel hebben en dan knikker ik ziggo er uit. Moet dan alleen even kijken wie een goed tv pakket aanbied via glasvezel..heb internet momenteel via Telfort
Ik heb hier glasvezel. Eerst van Lijbrandt, maar toen werd Lijbrandt overgenomen door KPN. En nu wordt het merk Lijbrandt opgeheven en daar wordt het merk Telfort van gemaakt.
Digitale tv, analoge tv, internet en bellen. Prima beeldkwaliteit. En toen er problemen kwamen met de afstandbediening van de settopbox, werd zonder mankeren een nieuwe settopbox gestuurd. Gratis.
Ronald schreef: Ik heb hier glasvezel. Eerst van Lijbrandt, maar toen werd Lijbrandt overgenomen door KPN. En nu wordt het merk Lijbrandt opgeheven en daar wordt het merk Telfort van gemaakt.
Digitale tv, analoge tv, internet en bellen. Prima beeldkwaliteit. En toen er problemen kwamen met de afstandbediening van de settopbox, werd zonder mankeren een nieuwe settopbox gestuurd. Gratis.
Hebben jullie zo'n Amino 140 stb?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door