Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Aprilsnow
tt-tjes schreef: Deze heeft Lil.

https://www.dierapotheker.nl/product/54 ... tAodFCQKcg
N.a.v. de ervaringen van Lil en het feit dat je de mat niet nat hoeft te maken hier ook aangeschaft. Op echt hete dagen ligt de herdert er graag op. Mat verhuist dan ook met hem mee. Van zijn mand naar de tuin, onder de tafel met het eten. En idd, heerlijk om op warme dagen met je voeten op te staan/zitten  :biggrin2:

Wel opletten dat je hem niet vol in de zon legt/laat liggen. Dat is er niet zo goed voor en hij moet zichzelf na enkele uren (dacht uur of 4) weer "herladen". Nu blijft ons schatje niet zo lang liggen dus daar nog geen ervaring mee.
Door abmiS
tt-tjes schreef: Deze heeft Lil.

https://www.dierapotheker.nl/product/54 ... tAodFCQKcg
Hij ziet er inderdaad prima uit.
Toch twijfel ik enorm haha, zou je zoiets kunnen ruilen als het niet naar wens is ? (dus zonder dat er echt iets aan mankeert)

Even als voorbeeld, we hebben een schuur van bewapend beton en daar is het zomers heerlijk koel.
Ik twijfel dus of dit wel een toevoeging is,  voornamelijk omdat ik me afvraag of het wel zoveel koeler is dan bijv beton ?

Oh wat lief zeg, helaas is dat net een tussenmaat haha, te groot voor de ene en te klein voor de ander.

Aprilsnow  wat houd dat herladen precies in ? Moet je hem dan een tijd apart leggen of echt laden doormiddel van iets hah ?
Nouja ik moet toch nog even wachten tot de geldboom weer is aangevuld maar ik denk dat ik dan wel ga voor zo'n mat en misschien in de toekomst zo'n koeljas..
hmm lastig, al kun je die koeljassen sowieso ruilen lijkt me dus dat is misschien beter... haha nou nog even denken hoor.
Door Lil
Herladen is gewoon 20 minuten laten rusten. Dus geen druk erop. Zon kan mijn mat niet tegen volgens de beschrijving.

Ze zijn helaas schreeuwend duur geworden. Kostte vorig jaar bijna de helft...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door