Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

kira schreef: Zo weer thuis. Heb de da eerst een assistente laten roepen en toen eerst houdgreepafspraken gemaakt. Ondanks gegil met door mij dicht gehouden bek is het oorbekeken en al vast een keer gezalfd. Goed ontstoken. Gelukkig ken ik mijn beertje en weet ik hoe je haar toch in dwanggreep kunt onderzoeken. Da is normaal heel makkelijk, maar niet met oren. Folie geweigerd en lekker kaas erin laten doen.

@dorothea, dan maar duimen voor lage titels met negen weken. Ik doe er verder geen weil en kennelhoest in en niet meer en eerder als nodig is.
Ach arme Dante. Beterschap voor je oortje hoor. :-*

Lukt het jullie om haar oor te zalven?
Door Dian
Gisteren mijn auto laten keuren en laten maken. Ze hadden me gebeld wat er vervangen moest worden, een 1 of andere wielarm, dat kostte alleen al zo'n € 250 euries.......... maar goed ik hoefde € 50 minder af te rekenen dan ze mij gezegd hadden, viel dus nog een klein beetje mee. Gelukkig stond net het vakantiegeld op de rekening gestort :P :P Leuk zo'n auto, maar zonder is ook erg lastig :P
Door TMG1961
Als je geld terug krijgt van de belastingdienst. Hoe lang duurt het dan nadat je de brief gehad hebt tot het op je rekening staat? Heb de brief 10 mei ontvangen met dagtekening 14 mei maar nog altijd niets ontvangen. Heb zo'n gevoel dat ze het ingehouden hebben en verrekend hebben met aanslag 2011..maar die is op 0 gezet dus dat zou niet mogen.
Door eelke
Ziekenhuisfratsen. Hadden ze ineens mijn operatie een week laten gepland dan afgesproken. Kwam er achter omdat ik toevallig belde woensdag. Heb het halve ziekenhuis afgebeld (en dat is daar groooooooooooooot) beetje ruzie gemaakt, zelfs de hoorn er op gegooid  :-[ (want dat er altijd pas 3 weken van te voren een brief wordt opgestuurd met de definitieve datum, en dat die er meestal een week over doet naar nederland, en ik 2 weken van te voren pas weet dat ik geopereerd wordt dan een beetje erg laat vind hadden ze geen boodschap aan).

Uiteindelijk vanmorgen terug gebeld en staat gewoon weer op de afgesproken datum. Fieuw. Stelletje. Had net alles gepland, geregeld en gedaan namelijk, kan gelukkig allemaal door gaan. Het is toch echt niet zo dat ik zo maar ineens eens paar weken onmisbaar kan zijn, op mijn werk en thuis...
Net de boel gevoerd en gewaterd. Zowel de beesten als de planten.  Er was weer een nieuw kuikentje uit het ei. Weer eentje van Pongo. Ik vraag me af of roderick wel kan presteren bij de dames.
De stand is nu 9 kuikens in totaal. Nog 1 ei te gaan deze week en dan nog 7 onder een hen die pas een weekje op de eitjes zit.
Vandaag is het bakdag. Morgen wordt mijn verjaardag gevierd. Druk dagje dus.
Door wenche
Vanochtend de auto naar de garage gebracht :s
Vriendje wilde weg met de auto toen er rook uit de motorkap uit kwam... Anwb er bij, niks gevonden... Dus vriendje opnieuw poging wagen en na eventjes rijden kwam er weer rook, dus hup naar de garage... Blijkt de dynamo doorgebrand... Katching 500,-....
Komt ook weer zo lekker uit :s
Zou morgen het hondje van mijn ouders ophalen uit het pension en thuis brengen, maar helaas... Dus nu moeten mijn ouders weer een nieuwe oplossing bedenken... Erg irritant
Door Nynke
Da's zeker irritant Wenche, op zulke grappen zit je nooit te wachten  :-\ :-\ 

OT: Prima ochtendrit gehad en thuisgekomen eerst een half uurtje zitten lezen met een bak koffie en een amandelbroodje, die had ik wel verdiend  :) :)  Daarna even een paar mini snijbietplantjes en slaplantjes verplant, ik laat ze nog maar even binnen staan tot het lekker weer wordt 8)
Door EliScooby
wenche schreef: Vanochtend de auto naar de garage gebracht :s
Vriendje wilde weg met de auto toen er rook uit de motorkap uit kwam... Anwb er bij, niks gevonden... Dus vriendje opnieuw poging wagen en na eventjes rijden kwam er weer rook, dus hup naar de garage... Blijkt de dynamo doorgebrand... Katching 500,-....
Zou morgen het hondje van mijn ouders ophalen uit het pension en thuis brengen, maar helaas... Dus nu moeten mijn ouders weer een nieuwe oplossing bedenken... Erg irritant
Kon je geen revisie dynamo erop laten zetten? Scheelde mij een paar weken geleden een paar honderd euro bij een startmotor.
Door Dian
TMG1961 schreef: Als je geld terug krijgt van de belastingdienst. Hoe lang duurt het dan nadat je de brief gehad hebt tot het op je rekening staat? Heb de brief 10 mei ontvangen met dagtekening 14 mei maar nog altijd niets ontvangen. Heb zo'n gevoel dat ze het ingehouden hebben en verrekend hebben met aanslag 2011..maar die is op 0 gezet dus dat zou niet mogen.
ik had vorige week de voorlopige aanslag binnen, begin van de week. Gisteren stond het geld op mijn rekening.
Door Pluto
wenche schreef: Vanochtend de auto naar de garage gebracht :s
Mag ik vragen wat voor auto je hebt?
Ik vind 500 euro inclusief demonteren en monteren een smak geld voor een doorgebrandde dynamo.
Hier toevallig afgelopen week dezelfde reaparatie gehad, heb de rekening nog niet binnen, maar een nieuwe was inclusief werk ca 200 euro en door de kapotte dynamo te laten reviseren ging er nog een aantal tientjes vanaf. Aangezien de tuut ook niet de jongste meer is daarvoor gekozen.
Door ashley
pluto schreef: Mag ik vragen wat voor auto je hebt?
Ik vind 500 euro inclusief demonteren en monteren een smak geld voor een doorgebrandde dynamo.
Hier toevallig afgelopen week dezelfde reaparatie gehad, heb de rekening nog niet binnen, maar een nieuwe was inclusief werk ca 200 euro en door de kapotte dynamo te laten reviseren ging er nog een aantal tientjes vanaf. Aangezien de tuut ook niet de jongste meer is daarvoor gekozen.
En wie had dit ook al weer veroorzaakt? ::) :P
Door TMG1961
gebeld met belastingdienst. en ja hoor ze hebben de teruggave verrekend met de aanslag van 2011. Deze is echter op nul gezet en wordt niet meer ingevorderd. Dus weer wachten dat ze me bellen om te kijken hoe en wat.

Edit: Ze bellen als het goed is aanstaande dinsdag tussen 11 en 2
Laatst gewijzigd door TMG1961 op vr 24 mei 2013, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou vanavond een uurtje gaan paardrijden met mijn nichtjes, maar de ponies die we gevraagd hadden zijn niet beschikbaar en de ponies die wel beschikbaar zijn daar kruip ik niet op. Dat zijn van die half ingereden 3 jarigen. Op twee na en daar gaan mijn nichtjes dan op rijden. Wel jammer, ik had me er best op verheugd. Maandag dan maar gewoon naar de les.
Door Pluto
Zo, wij hebben echt de liefste visboer van de wereld!
Ik ging even binnen voor ons avondeten en kreeg meteen de vraag of ik toevallig met de auto was?
Ja, hoezo?
Rijd zo maar ff achterom zegt ze....
Nu hebben we de deal dat alle zalmlijven en koppen die ze normaal weg zou gooien verzameld worden en dat ik eens in de 6 weken ongeveer de inhoud van de doos "Hond" uit hun vriezer ruil tegen een pak stroopwafels oid.
Blijkbaar had ze nogal veel bestellingen rond de afgelopen feestdagen, ik kreeg achterom een krat mee met daarin een stuk of 10 lijven en 15 koppen!  :D :D

Gelukkig kunnen we er anderen ook weer blij mee maken, dit was echt iets te veel van het goede!

Gelukkig had ik met vooruitziende blik een groot pak stroopwafels bij me en was de ruil weer 'eerlijk'  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door