Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lauraV
Anne in Duitsland schreef: Waar dan? Ik zie wel staan: postage worldwide (see exceptions; en dan komt de halve wereld voorbij, maar Europa dus niet). En als ik change country doe, en vraag wat de verzendkosten dan zijn, krijg ik gewoon een bedrag (17,95 GBP) voor NL en Duitsland.

Als dat zou kloppen, zou hij dus 80 GBP gaan kosten incl. verzending, dus een euro of 95.
als je he;emaal naar beneden gaat
Powerful 1800-watt motor
Professional Results
Pure Copper Motor - Built to last
Low Noise
Reversible Function, that changes direction of the spiral.
Detachable grinding chute for easy cleaning
Heavy-duty tray
On / Off reverse switch
3 different size stainless steel cutting blades (fine, medium and coarse)
3 different size sausage maker adaptors (fine, medium and large)
Kubbe attachment
Food pusher
BS plug with 1.2 metre lead
Instruction manual with recipe ideas
Non-slip feet
Cord tidy and storage for all the attachments for easy storage
Voltage 230V – 50Hz – 1800 watts

Please note we can only send this to UK addresses only
Door Anne in Zweden
Verhip, ik ziet 't. Toch raar dat je daarboven dan wel een ander land kunt invullen en dan de verzendkosten krijgt. Misschien is een van de twee - of de tekst onderaan, of dat landinvulgedoetje - een standaardtekst en zijn ze een van de twee vergeten weg te halen?

Ik ga 't eens proberen, geloof ik. Kan altijd nog op het laatste moment afbreken, haha!

Overigens zit er natuurlijk wel een British Standard stekker aan dan. Maar toch, ik ga effe kijken hoe het werkt!
Door Anne in Zweden
Nou, dat was kort maar krachtig; ik wilde naar de Guest Check-out (geen zin om me hiervoor te registreren bij e-Bay), maar dat "kan momenteel niet". Olreit, dan niet. Wachten we gewoon op de Moulinex morgen!
Door Anne in Zweden
Sweet Dutchess schreef: hebpie hem al?  ::)
Neu! >:( Als ik de Sendungsverfolgung mag geloven, is het pakket zelfs nog niet bij DPD aangekomen. Wordt dus morgen pas, of - oh Schreck - overmorgen. En ik ben komend weekend niet thuis, aargh! Dan zou ik 'm zondagavond laat pas kunnen uitproberen! Woeha!

Heb inmiddels nog wel wat leuke machientjes gevonden, van rond de 300-400 euro... Daar ga ik maar voor sparen, en als we dan ooit naar Zweden verhuizen en ikzelf elanden moet vangen om kvv te maken, ben ik tenminste voorbereid. Ik hoop dat Bambi tegen die tijd haar afkeer tegen grote grazers heeft overwonnen! :biggrin2:
Door Sweet Dutchess
Anne in Duitsland schreef: Neu! >:( Als ik de Sendungsverfolgung mag geloven, is het pakket zelfs nog niet bij DPD aangekomen. Wordt dus morgen pas, of - oh Schreck - overmorgen. En ik ben komend weekend niet thuis, aargh! Dan zou ik 'm zondagavond laat pas kunnen uitproberen! Woeha!

Heb inmiddels nog wel wat leuke machientjes gevonden, van rond de 300-400 euro... Daar ga ik maar voor sparen, en als we dan ooit naar Zweden verhuizen en ikzelf elanden moet vangen om kvv te maken, ben ik tenminste voorbereid. Ik hoop dat Bambi tegen die tijd haar afkeer tegen grote grazers heeft overwonnen! :biggrin2:
Linkjes?  :)
Door Anne in Zweden
Sweet Dutchess schreef: Linkjes?  :)

Dat ding weegt 36 kilo, met een 1,1 kw motor. Moet wel een kippennekje aankunnen, lijkt me?

Weegt 8 kilo. Wat die 350 watt in de praktijk betekent, weet ik niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij minder goed werkt dan een Moulinex of een Proficook, voor die prijs. Of?
Door Sweet Dutchess
Die eerste link was ik ook tegengekomen.
Ik vind het echt heel moeilijk om mu de juiste keus te maken.
Als je de recentie's leest van verschillende  machines  dan wordt je eigenlijk  ook niet veel wijzer.
De een is tevreden , de ander kraakt weer zijn machine af.
Door Anne in Zweden
Sweet Dutchess schreef: Die eerste link was ik ook tegengekomen.
Ik vind het echt heel moeilijk om mu de juiste keus te maken.
Als je de recentie's leest van verschillende  machines  dan wordt je eigenlijk  ook niet veel wijzer.
De een is tevreden , de ander kraakt weer zijn machine af.
Tja, dat hou je altijd. Ik let altijd op de verdeling: zijn er 40 recensies, waarvan 32 vijf of vier sterren, een stuk of wat met drie sterren en maar heel weinig een of twee sterren, dan ga ik ervan uit dat het apparaat wel goed is. Ik lees wel altijd de een en twee sterren door, om te zien of de kritiek die wordt geleverd voor mij interessant is (als 32 van de 40 schrijven dat het apparaat perfect stukjes rundvlees maalt, en die paar 1/2 sterren schrijven dat het geen botjes kan malen, dan weet ik genoeg, zeg maar).

Maar meestal is het toch een kwestie van uitproberen. Gelukkig kun je bij Amazon altijd probleemloos terugsturen, ook na langere tijd (ik geloof tot 1 maand na aankoop of zo), dus dan is uitproberen geen punt.
Door Sweet Dutchess
Anne in Duitsland schreef: Tja, dat hou je altijd. Ik let altijd op de verdeling: zijn er 40 recensies, waarvan 32 vijf of vier sterren, een stuk of wat met drie sterren en maar heel weinig een of twee sterren, dan ga ik ervan uit dat het apparaat wel goed is. Ik lees wel altijd de een en twee sterren door, om te zien of de kritiek die wordt geleverd voor mij interessant is (als 32 van de 40 schrijven dat het apparaat perfect stukjes rundvlees maalt, en die paar 1/2 sterren schrijven dat het geen botjes kan malen, dan weet ik genoeg, zeg maar).

Maar meestal is het toch een kwestie van uitproberen. Gelukkig kun je bij Amazon altijd probleemloos terugsturen, ook na langere tijd (ik geloof tot 1 maand na aankoop of zo), dus dan is uitproberen geen punt.

Ik kan alleen niet bij amazon bestellen.
Ze vragen om een creditcard  en die heb ik geen.Met paypal kun je daar ook niet betalen
Door Mowgli
Sweet Dutchess schreef: [/b]

Met paypal kun je daar ook niet betalen
Paypal is het betaalsysteem wat destijds werd ingevoerd door de grote concurrent Ebay.
Ik heb ook geen credit card, maar kan bij sommige Amazon verkopers per bank overmaken.
Door Sweet Dutchess
Mowgli schreef: Paypal is het betaalsysteem wat destijds werd ingevoerd door de grote concurrent Ebay.
Ik heb ook geen credit card, maar kan bij sommige Amazon verkopers per bank overmaken.
Maar jij woont in Dld , toch?
Dan  kun je idd gewoon met bankovermaking betalen.
Vanuit Nl kan dat ook niet  :-\
Door Mowgli
Sweet Dutchess schreef: Maar jij woont in Dld , toch?
Dan  kun je idd gewoon met bankovermaking betalen.
Vanuit Nl kan dat ook niet  :-\
Ja, klopt ik woon in DE, maar ik kan niet bij iedere verkoper op Amazon per bank betalen.
Door Mowgli
Wij kunnen hier in DE trouwens in de supermarkt, bij Saturn, de benzinepomp e.d. ook Amazon gift cards kopen, die kun je dan online als betaalmiddel inzetten. Ik weet niet of die in NL ook te koop zijn, anders zou dat nog een mogelijkheid zijn.
Door Lil
Mowgli schreef: Wij kunnen hier in DE trouwens in de supermarkt, bij Saturn, de benzinepomp e.d. ook Amazon gift cards kopen, die kun je dan online als betaalmiddel inzetten. Ik weet niet of die in NL ook te koop zijn, anders zou dat nog een mogelijkheid zijn.
Dank!!!!! Ik woon heel vak bij de Duitse grens. Dit is voor mij de oplossing, super!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door