MillyMol schreef:Dat is balen! Tip (weet niet of het werkt, maar komt spontaan bij me op): koop of huur een warmtezoeker (zijn niet zo duur volgens mij), zet alles uit, wacht een tijd en loop dan met je warmtezoeker langs de muren, vloeren en plafonds op zoek naar een evt. ‘hotspot'. Misschien vind je iets.
Dank voor de tip, ga hem onthouden. Altijd het proberen waard toch?
Gelukkig heeft op magische wijze de boel zich weer hersteld: vrijdagavond besloot de ketel het weer gewoon te gaan doen, overnacht was de afvoerende warm-water leiding ook gewoon koud (dus geen continue stroom) en het huis wordt weer warm. Waarschijnlijk is het toch een storing geweest in de ketel waardoor die niet van warm water naar verwarmen wilde springen.... hele opluchting.... Mocht 'ie vaker kuren gaan vertonen dan wordt het tijd om die te gaan vervangen mogelijk.
Overigens, in het kader van briljante tips: ik belde de storingsdienst de eerste keer dat er water uit het expansie vat leek te lopen. "dan moet u de hoofdkraan van het water dichtdraaien mevrouw" Uuuuhhhh, volgens mij is dat geen oplossing want de verwarming zit niet rechtstreeks aangesloten op het waterleiding netwerk