Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Pfff deze week even iets teveel op mijn bordje qua kankergevallen met 'slecht' nieuws......
Nr 1 had teelbalkanker maar restant bleek nog te groot dus komende tijd andere scan om te kijken of het puur littekenweefsel is of toch nog actieve tumorcellen.
Nr 2 had darmkanker en chemo is nu uitgesteld omdat weerstand onvoldoende was (was toevallig net verkouden geweest)
Nr 3 hoopt op korte termijn naar hospice te gaan vanuit zkh maar haalt zeer waarschijnlijk einde van het jaar niet :'(

Daarnaast last van mijn keel. Hoop dat het niet doorzet naar ziek worden...
Door Siberienne
dinky89 schreef:Pfff deze week even iets teveel op mijn bordje qua kankergevallen met 'slecht' nieuws......
Nr 1 had teelbalkanker maar restant bleek nog te groot dus komende tijd andere scan om te kijken of het puur littekenweefsel is of toch nog actieve tumorcellen.
Nr 2 had darmkanker en chemo is nu uitgesteld omdat weerstand onvoldoende was (was toevallig net verkouden geweest)
Nr 3 hoopt op korte termijn naar hospice te gaan vanuit zkh maar haalt zeer waarschijnlijk einde van het jaar niet :'(

Ohw dat is naar, zo'n opeenstapeling van ellende, knuf!

Kan het veilig doen ook nog; heb nl ook keelpijn. Virusje via manlief. Die was 2 dagen ziek; hoop dat het daar voor mij ook bij blijft :-\
Door Anne in Zweden
dinky89 schreef:Pfff deze week even iets teveel op mijn bordje qua kankergevallen met 'slecht' nieuws......

Vreselijk, wat een zorgen... Heel veel kracht en doorzettingsvermogen gewenst, voor alle betrokkenen.
Door constance.blokzijl
Ik heb geen goede week....
De weg door het bos naar mijn man's werk wordt opnieuw geasfalteerd, dat zou een maand geleden al klaar zijn, en er gebeurd weinig... dus ik rijd nog wel eens in het weekend om de bordjes heen, wandel daar een uur met de honden (lekker rustig dus voor mij!) en rijd dan door om bij mijn man een kopje koffie te drinken. En ik ben echt niet de enige... stond er dus vandaag politie... bekeuring gekregen natuurlijk... oeps....
Meneer de agent begreep het wel, had aangegeven dit uiteraard niet door de week te doen als ze aan het werk waren.
Durfde niet te vragen wat het me ging kosten....
Door dinky89
Siberienne schreef:Ohw dat is naar, zo'n opeenstapeling van ellende, knuf!

Kan het veilig doen ook nog; heb nl ook keelpijn. Virusje via manlief. Die was 2 dagen ziek; hoop dat het daar voor mij ook bij blijft :-\
Anne in Duitsland schreef:Vreselijk, wat een zorgen... Heel veel kracht en doorzettingsvermogen gewenst, voor alle betrokkenen.
Tnx dames :-*
Hopelijk valt het ziek zijn bij jou mee Siberienne! Hier blijft het op moment nog aardig op zelfde niveau, weinig energie en last van de keel.
Had in mijn hoofd om dit weekend verder te gaan met verhuisdozen uitpakken maar dat staat nu beetje op laag pitje. Vandaag wel boekenkast ingeruimd, heb nu 1 plank over omdat Billy op een onhandige plaats een vaste plank heeft waardoor daaronder en daarboven net te weinig ruimte overblijft voor extra plank ::)
Door Lizetta
Anne in Duitsland schreef:
;D ;D ;D

Maak er maar de mantra voor de komende achttien jaar van. Afbeelding :biggrin2:
Check Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:;D ;D ;D

Maak er maar de mantra voor de komende achttien jaar van. :P :biggrin2:
Minstens :biggrin2:
Door MillyMol
Siberienne schreef:Verwarmingsketel meneer kon niks vinden. Maar ketel blijft steeds op "warm water" stand staan.
Dus waarschijnlijk hebben we ergens een lekkage waarbij warm water weg loopt. Lekker. Geen idee waar en alle leidingen zitten keurig weg gewerkt achter tegels enzo. En we hebben een groot stuk vloerverwarming liggen... dat wordt leuk zoeken :( :( :(
Dat is balen! Tip (weet niet of het werkt, maar komt spontaan bij me op): koop of huur een warmtezoeker (zijn niet zo duur volgens mij), zet alles uit, wacht een tijd en loop dan met je warmtezoeker langs de muren, vloeren en plafonds op zoek naar een evt. ‘hotspot'. Misschien vind je iets.
Door Siberienne
MillyMol schreef:Dat is balen! Tip (weet niet of het werkt, maar komt spontaan bij me op): koop of huur een warmtezoeker (zijn niet zo duur volgens mij), zet alles uit, wacht een tijd en loop dan met je warmtezoeker langs de muren, vloeren en plafonds op zoek naar een evt. ‘hotspot'. Misschien vind je iets.
Dank voor de tip, ga hem onthouden. Altijd het proberen waard toch?
Gelukkig heeft op magische wijze de boel zich weer hersteld: vrijdagavond besloot de ketel het weer gewoon te gaan doen, overnacht was de afvoerende warm-water leiding ook gewoon koud (dus geen continue stroom) en het huis wordt weer warm. Waarschijnlijk is het toch een storing geweest in de ketel waardoor die niet van warm water naar verwarmen wilde springen.... hele opluchting.... Mocht 'ie vaker kuren gaan vertonen dan wordt het tijd om die te gaan vervangen mogelijk.

Overigens, in het kader van briljante tips: ik belde de storingsdienst de eerste keer dat er water uit het expansie vat leek te lopen. "dan moet u de hoofdkraan van het water dichtdraaien mevrouw" Uuuuhhhh, volgens mij is dat geen oplossing want de verwarming zit niet rechtstreeks aangesloten op het waterleiding netwerk ;)
Door Els&Flow
Grote fietswedstrijd op het strand. Hartstikke leuk voor ze, beetje stoer over het strand fietsen. Maar er word geen meter rekening gehouden met honden en de fietsers zitten te kakken in de duinen. Ze laten het vervolgens gewoon liggen, met een zakdoekje ernaast. Terwijl er 100 meter verderop toiletten beschikbaar zijn bij een hotel.. Smeerlappen. >:( >:(
Door Martine-Tom
Els&Flow schreef:Grote fietswedstrijd op het strand. Hartstikke leuk voor ze, beetje stoer over het strand fietsen. Maar er word geen meter rekening gehouden met honden en de fietsers zitten te kakken in de duinen. Ze laten het vervolgens gewoon liggen, met een zakdoekje ernaast. Terwijl er 100 meter verderop toiletten beschikbaar zijn bij een hotel.. Smeerlappen. >:( >:(
Gatverdamme!
Door constance.blokzijl
Els&Flow schreef:Grote fietswedstrijd op het strand. Hartstikke leuk voor ze, beetje stoer over het strand fietsen. Maar er word geen meter rekening gehouden met honden en de fietsers zitten te kakken in de duinen. Ze laten het vervolgens gewoon liggen, met een zakdoekje ernaast. Terwijl er 100 meter verderop toiletten beschikbaar zijn bij een hotel.. Smeerlappen. >:( >:(

Ooh dat is zo vreselijk smerig! Heb ook altijd zo'n hekel aan de hardloopwedstrijden in het bos, dan is dat ook zo. En Lola vind poep eten zooooooo lekker, yuk!
Door *Gabriëlle*
Ik heb wel eens een over hondenpoep zeurende wandelend echtpaar verteld, dat niet alles wat poep is, ook hondenpoep is, honden vegen hun kont meestal niet bij hun drol af met een zakdoekje, zoals die drol daar.... :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door