Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
eelke schreef:Waren zij het niet?

Afbeelding
;D Hij had wel zo’n petje op. Ik heb nog maar een samenvatting gegeven hè. Je broek zakt er vanaf. Zal morgen uitgebreider verslag doen. :cool:
Door frodo quin
Lizetta schreef:Klopt je bloeddruk wel? alles wat je hier schrijft kan met een afwijkende bloeddruk te maken hebben en kan ook zorgen voor de continue bloedingen. Ik zou vragen om een continu bloeddrukmeting. Is wel echt een klote onderzoek, maar als je daarmee een stap verder kan komen wel heel nuttig.
Bedankt voor de tip. Mijn bloeddruk is altijd normaal, aan de lage kant bij de arts, maar doet wel raar tijdens periodes met veel stress.
Door sella
Buffel moet aan de vetmedin.
Balen. We hoopten dat nog lang te kunnen uitstellen. :'(
Door jasmijn
Ben heel erg duizelig wakker geworden en het gaat maar niet over :-\
De wereld spint als ik mijn hoofd optil :-X

Lig nu dus nu nog in bed met elza want ik durf zo niet met haar de trap af, veel te bang dat we vallen :-X
Door sella
Er is ook een virus dat de ronde doet wat alles doet draaien. Ook als je stil in bed ligt.
Hoe dan ook, sterkte Jasmijn. Is geen pretje met een beebje.
Door constance.blokzijl
Mijn honden hebben gisteravond gevochten, zo ineens vanuit het niets. Zonder reden. Ze lagen samen op de bank, Harry schiet omhoog en ik zie hem ineens spanning in zijn lijf hebben. Lola lag nog, hij gromt een hele lage grom, Lola kijkt op en Harry grijpt haar gewoon. Omdat ik het zag kon ik hem nog net bij zijn achterpoten grijpen, mijn man kon Lola snel grijpen dus ze waren zo uit elkaar maar Harry bleef echt grommen en grauwen. Die is dus de bench in gegaan. Lola was zo ontdaan dat die in haar eigen bench kroop. We hebben ze samen nog uitgelaten gister. Vanmorgen weer, Lola vond het nog spannend, Harry leek alles te zijn vergeten, wilde eigenlijk alleen maar spelen met haar omdat ze beide gescheiden waren vannacht. Zo raar. Heb zelf met ze gewandeld een uur, niets meer aan de hand. Maar durf ze niet allebei los in huis te hebben in mijn eentje. Ik heb namelijk gewoon geen clou wat de aanleiding was. De schade valt reuze mee, beide slechts 1 gaatje.
Ik ben er gewoon een beetje ziek van...

En dit is echt niet normaal gedrag, ook al zijn het Amerikaanse bulldoggen
Door Aprilsnow
Heeft Harry eng gedroomd of zo.? Niet grappig zeg en gelukkig heb je erger kunnen voorkomen.
Door src_esther
Aprilsnow schreef:Heeft Harry eng gedroomd of zo.? Niet grappig zeg en gelukkig heb je erger kunnen voorkomen.
Dat is ook waar ik aan moest denken.
Goed dat jullie erbij waren en erger hebben kunnen voorkomen. Maar leuk is anders en ik snap dat je nu wat huiverig bent ze beide los te laten in huis.
Door constance.blokzijl
Nee, niet dat ik weet of merkte dat hij droomde, hij lag daarvoor op de grond op mijn voeten en was een paar minuutjes eerder op de bank geploft tegen Lola aan.

Ik pieker me er suf over wat het kan zijn geweest, hij is de hele week al niet zoals hij normaal is. Normaal is hij über knuffelig naar ons toe, dat is hij de hele week al niet. Misschien wordt hij ziek of heeft hij ergens pijn (niet dat ik dat merk)
Voorlopig houd ik ze in elk geval even om en om in de bench.
Door constance.blokzijl
eelke schreef:Hij is nog best jong toch? Hormonen?
Heel jong 10 maanden. Maar al wel een flinke 42,5 kilo (net maandag gewogen)
Door Angelique
constance.blokzijl schreef:Mijn honden hebben gisteravond gevochten, zo ineens vanuit het niets. Zonder reden. Ze lagen samen op de bank, Harry schiet omhoog en ik zie hem ineens spanning in zijn lijf hebben. Lola lag nog, hij gromt een hele lage grom, Lola kijkt op en Harry grijpt haar gewoon. Omdat ik het zag kon ik hem nog net bij zijn achterpoten grijpen, mijn man kon Lola snel grijpen dus ze waren zo uit elkaar maar Harry bleef echt grommen en grauwen. Die is dus de bench in gegaan. Lola was zo ontdaan dat die in haar eigen bench kroop. We hebben ze samen nog uitgelaten gister. Vanmorgen weer, Lola vond het nog spannend, Harry leek alles te zijn vergeten, wilde eigenlijk alleen maar spelen met haar omdat ze beide gescheiden waren vannacht. Zo raar. Heb zelf met ze gewandeld een uur, niets meer aan de hand. Maar durf ze niet allebei los in huis te hebben in mijn eentje. Ik heb namelijk gewoon geen clou wat de aanleiding was. De schade valt reuze mee, beide slechts 1 gaatje.
Ik ben er gewoon een beetje ziek van...

En dit is echt niet normaal gedrag, ook al zijn het Amerikaanse bulldoggen Afbeelding
Ah, wat vervelend :( Ja stom genoeg zou je zoals je het omschrijft idd denken dat die rot gedroomd heeft ofzo. :-\ Laten we het hopen dat hij hier geen gewoonte van gaat maken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door