Sterkte vandaag, Els!
Ik ben moe en ik moet nog twaalf kilo vlees portioneren.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef:Vandaag aan het einde van een heerlijke wandeling met zijn beste vriendjes scheurde er weer een nagel af bij Tom (wijsvinger...hoe die ook heten mag bij honden) bloeden als een rund en hij stond helemaal scheef, ik kon niet zien of het de nagel was of de teen die scheef stond. Dus Tom opgepakt en gelijk naar de da gereden. Gelukkig alleen de nagel, ze kon hem er zo uit trekken....vertelde ze want ik ben toen even buiten gaan staanGelukkig was het alleen de nagel en is zijn teentje in orde. Maar wel weer schrikken. Een dikke knuffel voor het lieve mannetje.Teen bleek verder in orde, nagelbed ook dus die groeit wel weer terug.
Hij kreeg een prik tegen de pijn waardoor hij gelijk vond dat er niks meer aan de hand was en voor ik het door had zelf de auto in sprong![]()
Gelukkig goed afgelopen, maar weer wel een zwik grijze haren rijker
Charlie Angel schreef:Gelukkig was het alleen de nagel en is zijn teentje in orde. Maar wel weer schrikken. Een dikke knuffel voor het lieve mannetje.Dankje
frodo quin schreef:Al weken van niet oké tot echt ziek. Hoofdpijn, duizelig, misselijk en pijn in mijn onderbuik. Bizarre dokters en uitslagen die gelukkig oké waren of vreemd genoeg oké waren (en ook jammer genoeg, want dat was makkelijk op te lossen). Het is ook super onvoorspelbaar, de ene moment voel ik me goed, de volgende super misselijk of volledig zwart voor mijn ogen,... In de avond voel ik mij meestal wel oké.Klopt je bloeddruk wel? alles wat je hier schrijft kan met een afwijkende bloeddruk te maken hebben en kan ook zorgen voor de continue bloedingen. Ik zou vragen om een continu bloeddrukmeting. Is wel echt een klote onderzoek, maar als je daarmee een stap verder kan komen wel heel nuttig.
Ik hoop dat ze snel weten wat mis is en dat ze er snel wat aan doen, want mijn resultaten voor dit semester komen hierdoor wel in het gedrang.
Els&Flow schreef:Er word hier nu al zwaar vuurwerk afgestoken. Net tijdens de laatste wandeling een paar knallen.. pff.. de honden vonden dat echt niet leuk en ik dacht ook even moet dat nou.Hier is dat al maanden zo ja. Echt vreselijk die knoertharde knallen. Knuffel voor Flow en de logeervriend, echt niet grappig zo.Dat beloofd wat voor de jaarwisseling..
MillyMol schreef:Het is hier een soort cabaret show in meerdere bedrijven. Ik ben bezig over te stappen naar een andere provider voor internet en tv. Daarvoor moet eerst de binnenkomende telefoonlijn even getest worden (zeiden ze). 1e afspraak gemaakt voor vanmiddag 14:00 uur.
Eerste bedrijf, doek gaat op:
Om 08:00 gaat de bel: KPN voor testen lijn. Laat ik nou nog op bed liggen (vakantie hè). Snel eruit, om de man erbij te laten. Nou zit die aansluiting ergens in de keuken, achter het keukenblok. We kunnen er wel bij, maar daarvoor moet de besteklade even verwijderd worden. zo gezegd zo gedaan. Zegt die knul: "dit gaat niet, want ik moet een ander kastje plaatsen en daar is geen plek voor”. Het is dus niet alleen testen, maar ook aanpassingen doen. Gelukkig ook een lichtpuntje: er was nog ruimte vanmiddag. Hoera!
Tweede bedrijf:
Om 13:00 uur gaat weer de bel: man van de KPN, maatje bierbuik. Die moest de kruipruimte in, maar het luik is maatje atleet en de ruimte tussen de zandlaag en de vloer ook niet geschikt voor maatje bierbuik. En bovendien is hij alleen en de kruipruimte mogen ze alleen in als ze met ze tweeën zijn. "Waarom kom je dan alleen?” vraag ik. Meneer dacht dat de kabel wel bij de meterkast het huis in zou komen. "Als dat zo was had je helemaal niet hoeven komen want dan was het vanmorgen al opgelost. En nu?” vraag ik. “Tja mevrouwtje” (heb ik zo’n hekel aan hè, ‘mevrouwtje’), “ dan moet ik even bellen om te kijken wanneer we dan langs kunnen komen”. “Ik heb een veel beter idee”. zeg ik.
Kunnen jullie het al raden? Deze vrouw heeft een regenpak aangetrokken en is de kruipruimte ingedoken, helemaal onder het huis naar de voorgevel gekropen met het gereedschap van meneer bierbuik, om tot de ontdekking te komen dat er wel een kabel loopt, maar dat het echt niet verstandig is deze door te knippen, want dat is de aardlek kabel. De telefoonkabel komt waarschijnlijk ergens aan de voorkant van het huis bij de zijmuur naar binnen en loopt via een kabelbuis in de muur naar het aansluitpunt in de keuken. En meneer is alleen en rijdt in een reserve auto en kan niet graven. Weer bellen. Hoera! Morgenochtend nog een plekje.
Kruipruimte weer dichtgemaakt.
Morgen derde bedrijf. Zal me benieuwen. Ga nu het spinrag even uit mijn haren spoelen onder de douche.
Anne in Duitsland schreef:*pakt er een biertje bij en gaat er eens goed voor zitten, want dit wordt nog vermakelijk*+1.
Anne in Duitsland schreef:*pakt er een biertje bij en gaat er eens goed voor zitten, want dit wordt nog vermakelijk*Als het ook cola mag zijn; +1
Kim_S schreef:Als het ook cola mag zijn; +1Omdat jij het bent, vooruit.
Anne in Duitsland schreef:*pakt er een biertje bij en gaat er eens goed voor zitten, want dit wordt nog vermakelijk*Wacht ook vol spanning op het vervolg