Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
fransbulletje schreef: Biologische kip uit de oven met citroen, tijm en knoflook en erij een regenboogwortelsalade.Oh, leuk! Die liggen hier sinds kort bij de C1000 in de bio-kratjes van Willem en Drees. Dat ziet er echt heel leuk uit; volgende keer toch maar meenemen dus.
Lizzy schreef: Vanavond de rest van de pasta. Maar ik vond het niet te eten. Flauwe smakeloze hap.. Ik ben de pasta met tomaten/groentensauzen zooo beuDie kunnen ook best saai zijn, maar er zijn toch nog 500 variaties mogelijk met pasta.![]()
Angelique schreef: Die kunnen ook best saai zijn, maar er zijn toch nog 500 variaties mogelijk met pasta.I know. Maar zonder vlees en vis vallen er al 250 af. En ik heb kennelijk gewoon geen inspiratie meer om er wat van te maken... Er gaan lekkere verse dingen doorheen hoor. Ui, knoflook, verse Italiaanse kruiden, prei, courgette, tomaten, zout, peper, olijven. En toch smaakt het bleh.
Lizzy schreef: I know. Maar zonder vlees en vis vallen er al 250 af. En ik heb kennelijk gewoon geen inspiratie meer om er wat van te maken... Er gaan lekkere verse dingen doorheen hoor. Ui, knoflook, verse Italiaanse kruiden, prei, courgette, tomaten, zout, peper, olijven. En toch smaakt het bleh.Rode ui -spinazie-tomaatjes-italiaanse kruiden en roomkaas/cremefraîche/slagroom
Lizzy schreef: I know. Maar zonder vlees en vis vallen er al 250 af. En ik heb kennelijk gewoon geen inspiratie meer om er wat van te maken... Er gaan lekkere verse dingen doorheen hoor. Ui, knoflook, verse Italiaanse kruiden, prei, courgette, tomaten, zout, peper, olijven. En toch smaakt het bleh.Maar naast de tomatensuas kun je 'm toch ook opleuken met room, of een lekker olietje of een ander soort dressing? Ik maak maar 1 pasta met tomatensuas, de rest is "anders".
Angelique schreef: Maar naast de tomatensuas kun je 'm toch ook opleuken met room, of een lekker olietje of een ander soort dressing? Ik maak maar 1 pasta met tomatensuas, de rest is "anders".Ja, lekker olietje zit er ook doorheen. Ik maak niet altijd tomatensaus hoor. Ik heb ook een lekkere broccoli/champigonsaus, spinazie/boursin, prei/courgette met room, rucola/noten, etc. etc.