Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Sweet Dutchess schreef: Waar ben je die tegen gekomen?
Heb je een link?

Voor Duitsland komen er 9 euro verzendkosten bij, maakt ongeveer 170 euro. Da's 30 euro verwijderd van de Kenwood...

Wat te doen, denk ik dan... Alhoewel. Ik hoef er geen elandenschedels mee te malen, dus zo'n Moulinex volstaat. Ervan uitgaande dat de Kenwood nog beter is. Zijn daar ervaringen mee, trouwens?

Edit: maar voor de Kenwood zou je dus een extra schijfje moeten laten maken... Dat maakt het weer duurder. Heb de Moulinex vanavond besteld. Ben benieuwd wat die kan. Profi gaat morgen retour.
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op di 12 feb 2013, 00:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
Sweet Dutchess schreef: Ik ga nu dus eerst even jou bevindingen  van de moulinex afwachten  ;)
Da's goed! Als het goed is, komt hij morgen al, dus eh... dus moet ik als de wiedeweerga iets gaan ontdooien om erdoorheen te draaien! :D

Ik vond op de Engelse Amazon-site nog een meat mincer van Andrew James, waar mensen gewoon ronduit over schrijven dat ie moeiteloos kippenpoten en -vleugels maalt. Is ook nog goedkoper dan de Moulinex, en volgens de productbeschrijving is ie voor 230 volt bestemd. Ook 1800 watt. Dus er is nog hoop, als de Moulinex ook niet goed blijkt te werken... :biggrin2:
Door Mowgli
Anne in Duitsland schreef: Ik vond op de Engelse Amazon-site nog een meat mincer van Andrew James, waar mensen gewoon ronduit over schrijven dat ie moeiteloos kippenpoten en -vleugels maalt. Is ook nog goedkoper dan de Moulinex, en volgens de productbeschrijving is ie voor 230 volt bestemd. Ook 1800 watt. Dus er is nog hoop, als de Moulinex ook niet goed blijkt te werken... :biggrin2:
Stiftung Anne test, maakt u een uitgebreid testverslag?
Door Sweet Dutchess
Anne in Duitsland schreef: Da's goed! Als het goed is, komt hij morgen al, dus eh... dus moet ik als de wiedeweerga iets gaan ontdooien om erdoorheen te draaien! :D

Ik vond op de Engelse Amazon-site nog een meat mincer van Andrew James, waar mensen gewoon ronduit over schrijven dat ie moeiteloos kippenpoten en -vleugels maalt. Is ook nog goedkoper dan de Moulinex, en volgens de productbeschrijving is ie voor 230 volt bestemd. Ook 1800 watt. Dus er is nog hoop, als de Moulinex ook niet goed blijkt te werken... :biggrin2:
Bedoel je deze? 
zit ook zo'n karrewielschijf bij  ::)
Door Anne in Zweden
Sweet Dutchess schreef: Bedoel je deze? 
zit ook zo'n karrewielschijf bij  ::)
Die ja.

Wat vind je rolleyes aan die karrewielschijf? Ik vond dat het enige nuttige ding aan die Proficook! :D
Door Mowgli
Anne in Duitsland schreef: Wat vind je rolleyes aan die karrewielschijf? Ik vond dat het enige nuttige ding aan die Proficook! :D
Ga je nog een vernietigend testrapport op Amazon achterlaten????  :D  ;D  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Mowgli schreef: Ga je nog een vernietigend testrapport op Amazon achterlaten????  :D  ;D  :biggrin2:
Nee, omdat ik hem natuurlijk niet met het soort vlees heb getest waar ie voor gemaakt is. In de gebruiksaanwijzing stond: let goed op dat er geen stukjes bot in het vlees zitten dat u gaat malen. Tja... Dan kan ik die machine niet verwijten dat ie het niet goed doet met botwerk! :P :biggrin2:
Door Mowgli
Anne in Duitsland schreef: Nee, omdat ik hem natuurlijk niet met het soort vlees heb getest waar ie voor gemaakt is. In de gebruiksaanwijzing stond: let goed op dat er geen stukjes bot in het vlees zitten dat u gaat malen. Tja... Dan kan ik die machine niet verwijten dat ie het niet goed doet met botwerk! :P :biggrin2:
Da's dan niet zo'n goed idee nee ;)
Ik hoop voor je dat ze geen gebruikssporen van botresten vinden...
Door Sweet Dutchess
Anne in Duitsland schreef: Die ja.

Wat vind je rolleyes aan die karrewielschijf? Ik vond dat het enige nuttige ding aan die Proficook! :D
Ja ik ook , daarom weer een leuk machinetje om over na te denken  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
lauraV schreef: ergens onderaan staat : Please note we can only send this to UK addresses only
Waar dan? Ik zie wel staan: postage worldwide (see exceptions; en dan komt de halve wereld voorbij, maar Europa dus niet). En als ik change country doe, en vraag wat de verzendkosten dan zijn, krijg ik gewoon een bedrag (17,95 GBP) voor NL en Duitsland.

Als dat zou kloppen, zou hij dus 80 GBP gaan kosten incl. verzending, dus een euro of 95.
Door Anne in Zweden
Mowgli schreef: Da's dan niet zo'n goed idee nee ;)
Ik hoop voor je dat ze geen gebruikssporen van botresten vinden...
Nee hoor, zo snel is zo'n ding nou ook weer niet kapot. En hij maalde het bot immers wel. Vond het alleen niet handig dat er zo'n plakkerige bende rond het mes ontstond, op het moment dat ik bot maalde dat al gemaald was.

Overigens heb ik de machine keurig schoongemaakt en opgepoetst, hij zag er weer als nieuw uit toen hij in de doos verdween.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door