Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Kaela schreef: do 03 jul 2025, 11:25 Dat was eerst ook het plan. Maar dat vonden we toch lastig met hoe het te maken. Maar als dit toch niet bevalt gaan we wel iets bedenken!
Ik denk dat gaatjes erin en dan met tiewrapjes vast, wel kan werken?

Maar volgens mij is flexiglas ook best duur dus ik zou eerst eens kijken hoe dit werkt, en of je wel zaagsel gaat blijven gebruiken bv. Het is toch een beetje uitvinden wat wel en wat niet handig werkt.
Door Kaela
eelke schreef: do 03 jul 2025, 16:29 Ik denk dat gaatjes erin en dan met tiewrapjes vast, wel kan werken?

Maar volgens mij is flexiglas ook best duur dus ik zou eerst eens kijken hoe dit werkt, en of je wel zaagsel gaat blijven gebruiken bv. Het is toch een beetje uitvinden wat wel en wat niet handig werkt.
Het moet er wel voor weg kunnen om schoon te maken (in die zin, als ik plexiglas neem wil ik niet ook nog tralies, dus moet het hoger). En Nina gaat natuurlijk het vastgrijpen om eroverheen te kijken en dat vond ik dus ook lastig inschatten of dat dan wel veilig zou kunnen.
Maar wat je zegt. We gaan zo van start en dan merken we wel wat werkt. Anders gaan we gewoon weer aan de klus en dan hou ik in ieder geval die profieltjes in gedachten!
Door pike
Kaela schreef: do 03 jul 2025, 18:00 Het moet er wel voor weg kunnen om schoon te maken (in die zin, als ik plexiglas neem wil ik niet ook nog tralies, dus moet het hoger). En Nina gaat natuurlijk het vastgrijpen om eroverheen te kijken en dat vond ik dus ook lastig inschatten of dat dan wel veilig zou kunnen.
Maar wat je zegt. We gaan zo van start en dan merken we wel wat werkt. Anders gaan we gewoon weer aan de klus en dan hou ik in ieder geval die profieltjes in gedachten!
Ja dat is natuurlijk ook een punt, dat Nina het gaat vastpakken. Dan moet het wel stevig zijn. Tzt groeit ze groter en dan verandert de situatie natuurlijk. Lekker even aankijken zoals het nu is. Het lijkt mij helemaal niet verkeerd zo.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door