Ik heb een camera aangeschaft om te kijken wat ie doet. Omdat hij dus zijn hele kennel afbrak in het begin.
Het is niet zo zeer verlatings angst. Het is meer een frustratie over boundaries ( was met kennel) en toch een stukje overal bij willen zijn en het dus oneens zijn dat je weg bent. ( ook als ik bijv met Zino weg ging)
Valt meer in stukje verlatingsverdriet en " you can't always have want you want".
( heb ook collega gt erna laren kijken voor zekerheid)
Heel vaak gaat het ook goed.
Hij heeft een tijd ook gehuild als ik met Zino weg ging. Gewoon omdat hij ook wil. Mee oneens. Want tussendoor slaapt ie gewoon.
Nu doet hij dat niet meer dat huilen
En ja soms gaat ie ook zichzelf vermaken

Dus het heeft wel mee te maken dat ie alleen gelaten wordt maar gelukkig is het geen echte angst. ( die beelden ken ik natuurlijk ook bij honden)
Komt nog bij dat hij een enorme knager is. Dat hebben onze andere honden nooit zo erg gehad. Ja hij heeft zijn botjes , kauwspeeltje en olijvenhout etc. Maar voor hem maakt het niet zo uit, pakt wat voor handen is.....Ik kan het wel zo ruilen voor wat ie wel mag knagen, geen probleem.
En hij is ook een geweldige smoeihulp.
Ik denk dat ze tegen de lamp gelopen zijn , die viel om, en toen dacht Lemmy oei wat leuk dit

Gisteren heeft ie toen ik ff boven was , zijn papierversnipperaar kunsten ingezet. Pakt schrift van tafel en gaat aan de gang.

Dus we hebben nu een veel opgeruimder huis dan eerst