Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Charlie Angel schreef: wo 07 jun 2023, 10:22 Dit oogt trouwens ook echt rustig, de rode gordijnen en het donkerbruine laminaat maken het af.

Maar groen vind ik ook erg leuk en lavendel lijkt mij ook erg mooi.

Geweldig juist dat er hier zoveel kleur zit op bp.
Om mij heen zie ik alleen maar witte muren of grijs.
Hier zijn ook nog witte muren maar deze moeten allemaal nog gedaan worden.
Ja idd, wit na wit na wit. Kamer wit, keuken wit, badkamer wit. Tot je ogen er pijn van doen.
Wij hebben heel donker blauwgroen in de woonkamer op 1 muur en 1 muur van de keuken. Dat is heel erg mooi. Hebben we al veel complimenten op gekregen.
Ik probeer het op foto te krijgen maar dat lukt niet, dan lijkt het blauw...
Lizzy schreef: di 06 jun 2023, 22:12 Mooi paars is niet lelijk! Ik heb mijn buitentafel vandaag smurfenblauw geverfd. Ook heel leuk :biggrin2: . Maar verven... Da's echt wel een goed idee!
Jawel hoor, mooi paars is ook lelijk :biggrin2: (ik had hiervoor een aubergine paarse leren bank, daar kleurt echt helemaal niks bij vond ik, maar hij zat wel lekker).
Nu heb ik een donker groene. En verder nog blauwe, gele en groene meubels. De muren zijn wit en grijs (blehhh maar zat er al op en steenstripmuur dus niet makkelijk om te verven) maar mijn huisje is zo klein dat elke muur toch wel bezet is met meubels, planten en dingen die er ophangen. Dus ach, kleur genoeg!

Behalve paars dan. Paars is altijd te veel :P
Grappig al dat kleurrijke dat langskomt.
Wij hebben diep diep donkerblauw op de slaapkamer, erg fijn in deze lichte tijden.
En verder geen enkele witte muur in huis. Maar ook geen paars ;D meneer heeft een veto uitgesproken over paars :biggrin2:

Beneden een deel beige en een deel grijsblauw. Boven geel op de overloop/2e woonkamer, roestoranje op meneer zijn hok en groengrijs op mijn kamer, een kleur die ik echt prachtig vindt.
Paars is het beste! Wij hebben een paarse voordeur, een lila wand in de kamer, paarse gordijnen, paarse kussentjes op de bank en paars in de vloerkleden. Mijn werkkamer is lavendel, de basis van Nina (beddengoed en accessoires) zijn oud roze. Dat wilde ik liever paarser, maar dit was het beste dat ik vinden kon. I love it!!!!

Ik denk zelfs, dat als mijn wederhelft de kans krijgt, ik tzt een paarse grafsteen krijg :cool: ;D
Kaela schreef: wo 07 jun 2023, 17:06 Paars is het beste! Wij hebben een paarse voordeur, een lila wand in de kamer, paarse gordijnen, paarse kussentjes op de bank en paars in de vloerkleden. Mijn werkkamer is lavendel, de basis van Nina (beddengoed en accessoires) zijn oud roze. Dat wilde ik liever paarser, maar dit was het beste dat ik vinden kon. I love it!!!!

Ik denk zelfs, dat als mijn wederhelft de kans krijgt, ik tzt een paarse grafsteen krijg :cool: ;D
Kijk, aan jou heb ik wat!
Kaela schreef: wo 07 jun 2023, 17:06 Paars is het beste! Wij hebben een paarse voordeur, een lila wand in de kamer, paarse gordijnen, paarse kussentjes op de bank en paars in de vloerkleden. Mijn werkkamer is lavendel, de basis van Nina (beddengoed en accessoires) zijn oud roze. Dat wilde ik liever paarser, maar dit was het beste dat ik vinden kon. I love it!!!!

Kijk, met jou kan ik tenminste praten :biggrin2: :-*
Paars en roze..., ik kan er niks aan doen maar het zijn gewoon mijn lievelingskleuren. Nou had ik zelf voor wat minder paars op de bank gekozen (dan had ik nog de kans gehad dat ik de muur erachter zacht lila had mogen verven :biggrin2: ).
Lizzy schreef: do 08 jun 2023, 07:46 Kijk, met jou kan ik tenminste praten :biggrin2: :-*
Paars en roze..., ik kan er niks aan doen maar het zijn gewoon mijn lievelingskleuren. Nou had ik zelf voor wat minder paars op de bank gekozen (dan had ik nog de kans gehad dat ik de muur erachter zacht lila had mogen verven :biggrin2: ).
Misschien kun je het argument aanvoeren dat met een lila muur het paars van de bank wat getemperd wordt ;D
IMG_0508.jpeg
IMG_0508.jpeg (4.06 MiB) 1271 keer bekeken
Onze voordeur. En ik vergat nog dat in onze tuin alle planten paars-roze-lila of wit bloeien. En laten nou heel veel paarse planten heel goed voor de insecten zijn! Dubbel feest!
Kaela schreef: do 08 jun 2023, 09:50 Misschien kun je het argument aanvoeren dat met een lila muur het paars van de bank wat getemperd wordt ;D

IMG_0508.jpeg

Onze voordeur. En ik vergat nog dat in onze tuin alle planten paars-roze-lila of wit bloeien. En laten nou heel veel paarse planten heel goed voor de insecten zijn! Dubbel feest!
Gaaf!
Oh, dat is een goed argument :g:. Kijken of ie er in trapt hahaha
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door