Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Charlie Angel schreef: do 09 mar 2023, 17:52 Ja en ze is natuurlijk gevormd door haar verleden en wat ze bij jullie heeft geleerd. Maar slim en moeilijk alleen zijn is wel echt een poedel dingetje. Blaffen komt vooral bij de kleinere poedelsoorten voor.

Ach, ze is gewoon een geweldig leuke en lieve hond, daar gaat het om. :-*
Ja, dat zag ik toen ik wat meer naar poedel ging kijken, ik vind het weleens lastig: zo slim ::) ;D ;D ;D

Precies :-* het verandert niks aan wie Mila is: een heerlijke meid :smitten:

Inge en Bono schreef: Ja, dat zag ik toen ik wat meer naar poedel ging kijken, ik vind het weleens lastig: zo slim ::) ;D ;D ;D

Precies :-* het verandert niks aan wie Mila is: een heerlijke meid :smitten:
Ja, het is soms moeilijk om zelf nog net iets slimmer te zijn. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Precies gewoon heerlijk blijven genieten van haar. Afbeelding
Door Sonja
De fokker van Guapa heeft op een gegeven moment een serieuze lastercampagne aan zijn staart gehad nadat een pupkoper een dergelijke test had laten doen op het DNA van haar raszuivere bouvier. Daar kwamen toen ook de gekste rassen uit. Die dame ging hem toen beschuldigen en heeft op social media van alles lopen verkondigen terwijl dit één van de meest serieuze fokkers is die ik ken. Was echt echt heel vervelend en ook de reden dat ik zelf nooit zo'n test heb laten doen hoewel ik wel nieuwsgierig was naar de herkomst van Olivier. :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door