Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tibbies
Heel veel sterkte om dit rot nieuws te verwerken. Probeer nog zoveel mogelijk van Lupi te genieten en te knuffelen. Fijn dat meneer Anne naar huis komt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door -Annemarie-
Wat een verschrikkelijk verdrietig bericht. :'( Ik hoop dat jullie je samen, als meneer Anne er is, nog een beetje kunnen voorbereiden op het afscheid van Lupi. Heel veel sterkte gewenst voor de komende periode. :'( :bigarmhug:
Door Anne in Zweden
Dankjewel allemaal, voor de lieve woorden. Lupi is vanochtend om half elf ingeslapen. :'( Baasje en vrouwtje hebben vannacht samen met haar in de woonkamer geslapen, en vanochtend is ze nog mee geweest op een wandeling, maar het was te merken dat ze daar grote moeite mee had. Ze had ook zo'n kogel aan vocht mee te dragen... Gelukkig werden we bij de da geholpen door een Nederlandse vriendin van ons die sinds een halfjaar bij onze da werkt en die Lupi ook kende, zodat ze omringd door vertrouwde stemmen in alle rust kon gaan.

Ik maak een dezer dagen nog een apart in memoriam voor onze Loepes, maar moet nog wat oude foto's opsporen daarvoor.
Door smulpaap
Hartverscheurend is het :'( :'( :'(
Maar wel fijn dat jullie het samen hebben kunnen doen
En dat ze rustig is ingeslapen
Dikke knuf :-* :-* :-*

Ik heb het twee keer moeten doen , eentje van 2 jaar, en eentje van net 8
Het is onverteerbaar !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door