pike schreef: ↑di 06 sep 2022, 23:20
En Evidentia. Ook zo'n lekker clubje
Bezoek aan de da of de osteopaat vind ik ook niet nodig. Dat zijn niet de dingen die me de kop kosten. Maar de kosten van onderzoeken/ operaties dat zijn wel van die dure grapjes waar je bepaald niet vrolijk van wordt. Waarbij je gelijk aan de balie de portemonnee kan trekken om je spaargeld af te tikken.
Je kan nu bij de Ohra kiezen tussen 3000, 4000 en 6000 euro. En bij alle drie de keuzes is ook "diagnostiek en behandeling van alle aandoeningen aan heupen en ellebogen" meeverzekerd. Dus waarom dat niet in jouw pakket zit? Is dat misschien omdat ze later is ingestapt?
Vergoeding is 80%, eigen risico 50 euro per jaar. Bij 4000 euro zou ik bijna € 26 p.mnd. kwijt zijn voor de pup. Bij 6000 al bijna €35 (incl. ass. bel.). Ik twijfel nu tussen 4000 en 6000. € 26 klinkt een stuk vriendelijker als € 35
En de premie stijgt natuurlijk jaarlijks mee met de leeftijd. Nou ja, ik heb nog even tijd om er over na te denken.
Ja , erg fijn tegenwoordig die clubjes
Nu valt er , is mijn ervaring , bij de eigen DA wel een regeling te treffen. Als de factuur hoog is . Mijn vorige DA in NH bv , de eerste 500 zelf betalen daar boven mocht het op rekening
Maar dat kan je dus vergeten in een dierenziekenhuis. En waarom ga je naar een dierenziekenhuis?.Juist daar heb je te maken met zeer forse facturen. En ook zij behoren allemaal bij de Anicura club, MCD , Utrecht, enz
Maar ik ben in 2020 ingestapt. Thara was toen bijna 3 jaar , en geen vijf zoals ik eerder schreef
Toen waren er deze pakketten
Basis pakket vergoeding tot € 2500 per jaar
Plus pakket vergoeding tot € 3500 per jaar. Die heb ik dus
En het uitgebreide pakket dat was toen € 5000 per jaar
Er is dus het e.e.a veranderd
En nee , niet vergoeden ellebogen had niet te maken met later instappen..Dat zit niet in mijn pakket ( HD idem Maar dat vond ik niet nodig met een JR ).
Ik weet niet hoe ver je er inmiddels bent ingedoken . Maar doe dat heel zorgvuldig
Of bel , en stel kritische vragen wat betreft de pakketten en de vergoedingen
Het word altijd zo leuk omschreven natuurlijk
Ik heb menig maal telefonisch contact gehad , om toestemming te vragen wegens duur onderzoek..als het daar om gaat is Men uiterst vriendelijk
Volgens mijn huidige DA waren ze beter toen het nog Reaal was
Maar goed , Petplan , Ohra beiden een sterke positie