Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Tanna schreef: โzo 19 dec 2021, 21:57 Ik heb zoveel slingers dat ik geen groen nodig zou hebbenOooohw gaaf! Oude kerstversiering is wel heel mooi vaak! Lametta moest ik googelen, maar dat hadden wij vroeger ook.. Behalve mijn eigen enorme verzameling kerstversiering heb ik ook alles van mijn ouders vanaf de jaren '40. Zelfs nog origineel engelenhaar een pak Lametta, loodzwaar spul is dat.
Siberienne schreef: โzo 19 dec 2021, 17:58 Prachtig Anneloog!Ja toch! Ik was ook zo klaar
Gezellig Hylos
Lizzy; minimalistisch design![]()
Laika schreef: โma 20 dec 2021, 12:36 Zelf ben ik niet zo'n fan van een versierd huis maar meneer Laika vindt het wel leuk en ach, als het er eenmaal staat is het wel gezellig.Die zijn wel heel bijzonder!
Een paar jaar geleden hebben we van alle dieren die we hebben en gehad hebben een foto kerstbal gemaakt. Omdat het er teveel (zijn er al 48) waren voor in de boom heb ik er draadjes van verschillende lengtes aan geknoopt en die om en om om een rail geschoven. Deze rail hangt in kersttijd kamerbreed onder het plafond in de huiskamer. Door de luchtstroming bewegen de ballen heel licht en komen ze weer een beetje tot leven. Zo hebben we al onze schatten er toch een beetje bij.
De nieuwkomers van 2021:
20211220_100130 (1).jpg
20191226_140511.jpg
sam28 schreef: โdi 21 dec 2021, 21:26 Ik heb niks.Kun je breien? Ik kan je het patroon sturen - hoewel je daar misschien niet veel aan hebt. Het is in het Noors![]()
En ook al zou ik willen (laatste keer kerstversiering was 22jr terug, bij mijn ouders), zolang de gordijnen nog tegen het plafond hangen voor Cato, zie ik geen extra zooi zitten![]()
De Noorse mannen vind ik leuk!! Maar die zou ik het jaar rond laten staan![]()
Siberienne schreef: โwo 22 dec 2021, 08:36 Kun je breien? Ik kan je het patroon sturen - hoewel je daar misschien niet veel aan hebt. Het is in het NoorsIk kan haken! Dan moet breien vast ook lukken![]()