Dit had ik idd niet verwacht. Echt niet!
Nou Sjoerd ziet er al knap uit. Leuk een bruintje. En een reu !
En als ie op z'n vader gaat lijken gaan we nog veel om foto's smeken. OMG wat een prachthond is dat!

Je eigenste eigen LUA hond. Dan toch nog..

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef: ↑wo 31 mar 2021, 15:22 tja puppies kijken terwijl het geen echte nee isTips? Nou graag...
Maar knappe ouders, en die foto van ma![]()
En ja pup opvoeden, ik heb nog wel een aantal tips (of 1000). Nee zonder gekheid , was hier ook best lang geleden, 9 jaar. Dus was ook wel echt even wennen en uiteraard toch weer alles anders...
Maar wel superleuk(meestal
)
sam28 schreef: ↑wo 31 mar 2021, 18:00 OOOOhhhhhhh, Lizzy!!!!!!! Wat gáááf!!!Och gos, en ik vind die minipiemeltjes met dat plukje haar eraan altijd zo schattig!
Wat een snoepje!!!!!!!!
Nu ben ik ook week vanbinnen!!!
![]()
![]()
![]()
En je moet geen pup opvoeden maar een reu![]()
![]()
Ik vind reuen prachtig maar wat eronder aan hangt wat vies.![]()
![]()
Geef mij maar een tevenbuik![]()
Maar deze och ochwat een mooierd!
sam28 schreef: ↑wo 31 mar 2021, 18:00 OOOOhhhhhhh, Lizzy!!!!!!! Wat gáááf!!!Hahahaha, "wat vies"
Wat een snoepje!!!!!!!!
Nu ben ik ook week vanbinnen!!!
![]()
![]()
![]()
En je moet geen pup opvoeden maar een reu![]()
![]()
Ik vind reuen prachtig maar wat eronder aan hangt wat vies.![]()
![]()
Geef mij maar een tevenbuik![]()
Maar deze och ochwat een mooierd!
pearlsofpassion schreef: ↑wo 31 mar 2021, 19:17 Wauw Lizzy, wat Leuk!Hahahaha, ja nee wat een verrassing he![]()
Dit had ik idd niet verwacht. Echt niet!
Nou Sjoerd ziet er al knap uit. Leuk een bruintje. En een reu !
En als ie op z'n vader gaat lijken gaan we nog veel om foto's smeken. OMG wat een prachthond is dat!Dat komt me niet zo erg vaak voor maar van die foto kreeg ik op slag kippenvel en vlinders in de buik. Ik ben wel een reuenmens, ale voor zover je dat kan zeggen als je nog nooit een eigen hond hebt gehad...
![]()
Je eigenste eigen LUA hond. Dan toch nog..![]()
Cindy de Wolf schreef: ↑wo 31 mar 2021, 16:34 Zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo dan en dat vertel je nu pas![]()
![]()
![]()
![]()
Een bruine stippel gaaf!!
Ontzettend veel plezier van en met elkaar.