Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Siberienne schreef: di 30 jun 2020, 14:10 Wel alufolie onder de loempia’s leggen anders bakt het vet aan wat eruit drupt
Das een goeie! Ga ik van de week eens proberen :)

En aangezien hier geen (Nederlandse) Lidl dichtbij zit, en ze in de dichtsbijzijnde in Duitsland geen verse frietjes hebben, houden wij het maar op diepvries-kreukelfrietjes :biggrin2:
Kim_S schreef: di 30 jun 2020, 19:33 Das een goeie! Ga ik van de week eens proberen :)

En aangezien hier geen (Nederlandse) Lidl dichtbij zit, en ze in de dichtsbijzijnde in Duitsland geen verse frietjes hebben, houden wij het maar op diepvries-kreukelfrietjes :biggrin2:
Ik weet zeker dat het net zo lekker smaakt! :)
Door Fenixjuh
De kant en klare wel, ze moeten wat donker zijn zodat ze krokant zijn, en dan gooien we er nog wat frietkruiden op, dan is het erg lekker bij de maaltijd.
Zelf wortels snijden zal vast goedkoper zijn, maar wij gebruiken de airfryer juist op dagen dat we snel willen eten... ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Edit: je hebt ook kant en klare pastinaakfriet, die is iets lekkerder.
Door Kaio
Oh waar krijg je die wortel en pastinaak frieten ? En uit de vriezer of vers?

Ja Ik heb dat ook echt wel eens een drukke dag, veel van huis etc. dan is het gewoon wel fijn om een zak open te trekken en dan in de airfryer te pleuren ( liefst toch iets wat niet te ongezond is dat wel)
Gewoon soms eens niet koken is ook wel fijn, maar toch iets hebben dat echt wel smaakt en niet volledig ongezond is :biggrin2:
Door Ina
Kaio schreef: zo 05 jul 2020, 10:16 Oh waar krijg je die wortel en pastinaak frieten ? En uit de vriezer of vers?

Ja Ik heb dat ook echt wel eens een drukke dag, veel van huis etc. dan is het gewoon wel fijn om een zak open te trekken en dan in de airfryer te pleuren ( liefst toch iets wat niet te ongezond is dat wel)
Gewoon soms eens niet koken is ook wel fijn, maar toch iets hebben dat echt wel smaakt en niet volledig ongezond is :biggrin2:
Niet wortel of pastinaak, maar wel zoete aardappelfrietjes voor de Fryer......en die vinden wij errug lekker (linkje van de AH, maar is bijna overal te koop)
https://www.ah.nl/producten/product/wi2 ... pel-frites
Door Kaio
oo dank, ik ga eens kijken in de supermarkt waar ik kom.

zelfs een diepvriesvariant, die moet ik hebben, ideaal voor de *luiewijvendag* :biggrin2:

Ik heb wel al zelf bataatfriten gemaakt en die zijn ook erg lekker en ook snel klaar uit de airfryer
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door