Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door doranto
Wauw! Wat een avontuur gaan jullie aan! Ontzettend gaaf :D en ik hoop dat alles lukt wat jullie van plan zijn!
Ga ervoor, en heel veel succes!
Door Tanna
Wat een leuk huis, wat een geweldige plannen, wat een onderneming........wat heerlijk dat jullie de stap van je leven gaan nemen!!!!
Door M@rina
Ons huis is verkocht, dit weekend wordt het contract getekend.
Woensdag heb ik een gesprek met de Raad van bestuur over de datum van vertrek. de vacature is uitgezet via een bureau als je geïnteresseerd bent hier is de vacature:
https://www.bosmanvos.nl/onze-diensten/ ... r-haarlem/

Ik uiterlijk half november weg, liefst per 1 november, maar ik wil mijn werk wel goed achter laten. Ik heb ook nog 3 maanden aan overuren en vakantie-uren staan.

Vanaf november hoop ik dus in Frankrijk te zijn, helaas gaan we dan minder goed weer tegemoet, maar er is in huis genoeg werk te doen, andere keuken, nieuwe badkamer en een apart toilet maken, ramen en kozijnen vervangen. Daarnaast is het allemaal cosmetisch voor de etage waar we zelf gaan wonen.
De volgende stap is de chambre d'hôtes afmaken, sanitair aanleggen en ook weer cosmetisch werk. Hopelijk kunnen we vanaf maart 2021 onze eerste gasten ontvangen.

Afgelopen periode hebben MillyMol en ik op de achtergrond ons lief en leed gedeeld. We zaten een beetje in hetzelfde schuitje, het is echt supergaaf dat bijna tegelijkertijd onze dromen in vervulling kunnen gaan
Door dinky89
Ik vind het ook enorm leuk om jullie beide avonturen te volgen :) een soort ik vertrek x2 uitgebreid ;D

Ik duim dat er een geschikte kandidaat op de vacature gaat reageren zodat jij het zo goed mogelijk over kan dragen ;)
Door Lizzy
Wat geweldig voor je M@rina! Ik hoop dat je je werk in capabele handen achter kunt laten en je zelf die persoon nog in kunt werken. En daarna lekker loslaten, yeahhhhh! Ik hoop zo dat we wel van je blijven horen als je eenmaal daar bent :-* . En van jou ook MillyMol :-*
Door - pien -
dinky89 schreef: vr 26 jun 2020, 07:55 Ik vind het ook enorm leuk om jullie beide avonturen te volgen :) een soort ik vertrek x2 uitgebreid ;D

Ik duim dat er een geschikte kandidaat op de vacature gaat reageren zodat jij het zo goed mogelijk over kan dragen ;)
Wat Dinky zegt ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door