Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3392286
Wij doen niks bijzonders, lekker op de bank hangen, TV aan, oliebolletje erbij.
Atz ligt naast me te snurken, we hebben nog geen noemenswaardige knal gehoord hier. Voor straks staat er een snuffeldoos klaar voor hem, daar is ie wel even mee zoet. Rond 1 uur nog even met hem naar buiten voor een plas en dan weer lekker slapen allemaal.

Ik wens jullie allemaal een rustige, gezellige en veilige jaarwisseling! :-*
#3392287
Vandaag gewoon gewerkt, vanuit huis dus dicht bij Charlie. Verder kip met sla en gebakken aardappeltjes gegeten en we vermaken ons met de logees.
Charlie ligt in zijn "bunker" en slaapt zowaar eindelijk ondanks de knallen. Maar dat zal om 12 uur wel anders zijn. Het kleine logeetje blaft vooral heel erg, vind geen rust. Met een bullepees is ze rustig. Arm beestje.
Blij als de rust is wedergekeerd.

Voor iedereen een rustige jaarwisseling en vooral een mooi, gelukkig en liefdevol 2020.
#3392293
Ik net klaar met werken, maar nu begint mijn brein iets te doen :cool:

Vuurwerk is voor zover ik wist in België illegaal voor particulieren en ik weet de knallen aan andere zaken toe, maar nu is er echt al van in de namiddag geknal wat toch echt klinkt en ruikt als vuurwerk. Als ik op mijn terras ga ruik ik het verbrande heel erg.

Toch niet illegaal dan?
#3392296
frodo quin schreef:Ik net klaar met werken, maar nu begint mijn brein iets te doen :cool:

Vuurwerk is voor zover ik wist in België illegaal voor particulieren en ik weet de knallen aan andere zaken toe, maar nu is er echt al van in de namiddag geknal wat toch echt klinkt en ruikt als vuurwerk. Als ik op mijn terras ga ruik ik het verbrande heel erg.

Toch niet illegaal dan?
Nee hoor hier in de gemeente mag er van 23:00 tot 01:00 vuurwerk afgestoken worden. Het mag niet overal, in sommige gemeenten mag er niks afgestoken worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

#3392318
Wij zijn net thuis. We hebben in een hotelletje gezeten om onze trouwdag te vieren en vandaag weer thuis gekomen. Oud en nieuw hadden we geen zin in. Wijntje gedronken en genetflixt + zak chips en toastje met brie en Boursin. De meisjes vonden het heel leuk daar en hebben zich de afgelopen dagen een versuffing gerend. Twee keer per dag anderhalf uur gelopen met ze, heerlijk vonden ze dat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door