Kim_S schreef: ↑wo 21 aug 2019, 19:31 Zó lang nog??Als je erin slaagt eerder een miljoen euro op tafel te leggen, willen we ook wel eerder verkopen, hoor. We zijn flexibel.![]()
![]()
![]()
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Zweden schreef: ↑do 22 aug 2019, 18:34 Als je erin slaagt eerder een miljoen euro op tafel te leggen, willen we ook wel eerder verkopen, hoor. We zijn flexibel.Vervang euro door SEK en we hebben een deal![]()
Lizzy schreef: ↑do 22 aug 2019, 08:03 Ik denk dat ik de allereerste in NL was die zelf vlees ben gaan drogen voor honden. Dus bij deze mijn excuses dames en herenJe hebt je alverde zooi via bp![]()
Ik heb zelf de Magic Mop ook al eeuwen en ik geloof niet dat ik dat van Barfplaats heb
Wel de Vitamix! Omdat ik voor de groentenmix niet meer de Champion Juicer kan gebruiken (vanwege schouder).
MarijeEnBoomer schreef: ↑do 22 aug 2019, 21:04 Je hebt je alverde zooi via bpIk ken jou door Barfplaats![]()
Ooit nog door Tineke kwam ik erop en nu ben ik jouw importeur![]()
MarijeEnBoomer schreef: ↑vr 23 aug 2019, 08:39 Jij kost mij zoveel geld met dat gekke forum van jeJa, maar wel stuk voor stuk dingen die je niet meer zou willen missen!![]()