eelke schreef:Lizzy, met het schoonmaakdoekjes topic in mijn achterhoofd, ben ik toch wel benieuwd welke huishoudelijke taken jij met een vibrator doet?

Ik kom niet verder dan: héél langzaam slagroom kloppen.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Lizzy, met het schoonmaakdoekjes topic in mijn achterhoofd, ben ik toch wel benieuwd welke huishoudelijke taken jij met een vibrator doet?
eelke schreef:Lizzy, met het schoonmaakdoekjes topic in mijn achterhoofd, ben ik toch wel benieuwd welke huishoudelijke taken jij met een vibrator doet?Proest, thee tegen beeldscherm
Lizzy schreef:Proest, thee tegen beeldscherm![]()
*Gabriëlle* schreef:Mijn bijdrage voor de diep decolleté selfie.Dat ik dat nog moet meemaken, blote poezen op BP.
En ook nog maar een foto van mijn blote poes, zonder vijgenblaadje.
*Gabriëlle* schreef:Dit is waar je vibrerende dingen voor nodig hebt tijdens het schoonmaken, dat is om even je poes te laten ontspannenEen vibrator is nodig om je poes te laten ontspannen - ja nee, duidelijk!![]()
*Gabriëlle* schreef:
En welnee blote poezen lijken niet op kip![]()
Effe gejat van facebook, ik wou dat ik m zelf bedacht had.
*Gabriëlle* schreef:Dit is waar je vibrerende dingen voor nodig hebt tijdens het schoonmaken, dat is om even je poes te laten ontspannenHilarisch, dit![]()
*Gabriëlle* schreef:Dit is waar je vibrerende dingen voor nodig hebt tijdens het schoonmaken, dat is om even je poes te laten ontspannen![]()
TomsBorders schreef:dankje mods, hoef ik niet meer 98% van de topics over te slaan
TomsBorders schreef:dankje mods, hoef ik niet meer 98% van de topics over te slaanJe mág natuurlijk altijd zelf een topic openen hé. Over auto's ofzo. Of bier. Dat soort dingen. Beetje tegengeluid.