Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaa ik weet het maar over de act zoals ie nu is en hoe ie doet enzoooo.Ik weet het niet zo. Of het echt gemeend is bij Waylon. Had vd week pas in de gaten dat het vandaag en donderdag de halve finales zijn. Dus ook een hoop gemist.
eelke schreef:Denken jullie bv dat de dansers echt blijven of dat het een ding is om een statement te maken? Want hij zei heel de tijd dat hij puur en alleen het podium op zou gaan.Geen idee, zou niet raar van opkijken als ie ze weglaat. Maar de jury geeft al punten tijdens de generale.
Lizzy schreef:Ik kijk niet (geloof het of niet, ik zit naar Star Trek Voyager te kijkenDat wetwn we donderdagavond laat pas). Maar zeg, wat vinden we van het nummer van Waylon? Komt ie door de halve finale? Wanneer weten we dat eigenlijk?
Mieke L. schreef:Jawel ik denk wel dat Waylon doorgaat. Vind het nummer op zich wel oké zeker nu ik heel veel shit heb gehoord vooralsnog.Qua zang moeten we door!!!! Wat een tobbers zitten ertussen zeg.
Mieke L. schreef:Tot nu toe ga ikzelf echt voor Tjechie.Denk dat België, Kroatië en Oostenrijk meegaan met Tsjechië naar de finale
Mandarijn schreef:Denk dat België, Kroatië en Oostenrijk meegaan met Tsjechië naar de finaleJa dat denk ik ook!