Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3330389
Ja, ze eet kippenvleugel en kipkarkas en de rest is bleh.

Ongelofelijk he, voor het eerst in vijf jaar :-X . Kan mezelf wel voor m'n kop slaan want ik heb natuurlijk ook al eerder meegemaakt dat dingen hardop zeggen de goden verzoeken is ::) . Lekker hardleers!

Nou was ik wel begonnen met ontgiften... Vanwege de narcose en de AB die ze gehad heeft. Ik heb echt geen idee maar het zou me zo maar niks verbazen als dat er mee te maken heeft.
#3330391
Lizzy schreef:Ja, ze eet kippenvleugel en kipkarkas en de rest is bleh.

Ongelofelijk he, voor het eerst in vijf jaar :-X . Kan mezelf wel voor m'n kop slaan want ik heb natuurlijk ook al eerder meegemaakt dat dingen hardop zeggen de goden verzoeken is ::) . Lekker hardleers!

Nou was ik wel begonnen met ontgiften... Vanwege de narcose en de AB die ze gehad heeft. Ik heb echt geen idee maar het zou me zo maar niks verbazen als dat er mee te maken heeft.
Dat zou wel kunnen ja, dat het ontgiften het triggert.

En verder, tja, ze zeggen niet voor niets dat je moet afkloppen op eikenhout ;)
#3330408
Dat is inderdaad de goden verzoeken. Vorig jaar ook meegemaakt met mijn paard. Die staat op een grote pensionstal en dierenartsen die op bezoek komen is daar dagelijkse kost. Er zijn er altijd wel een paar kreupel of anderszins geblesseerd. Zegt de staleigenaar nog tegen me dat mijn paard toch wel een sterk en gezond paard is. En ik vertel hem dat ze in ruim 11 jaar tijd nooit iets heeft gehad. Nou, een week later stonden we op de Visdonk, staleigenaar en ik. 6 meter darm eruit kunnen laten halen. :-X Ik zeg nooit meer zoiets! :biggrin2:

Hopelijk knapt ze snel op!
#3330417
Fijn dat ze iig kipkarkas en vleugels eet.

Akai (De hond van een vriend) is laatst ook een heel aantal dagen ziek geweest. Maag/darm virus. Nu wonen we in Utrecht maar volgens de dierenarts heerste het. Dit was denk ik 3 weken geleden.

En je moet dat niet eens denken, toen ik erover nadacht de verzekering op te zeggen rende ziva onder de auto. :-X

Heel veel beterschap.
#3330418
Lizzy schreef:Ja, ze eet kippenvleugel en kipkarkas en de rest is bleh.

Ongelofelijk he, voor het eerst in vijf jaar :-X . Kan mezelf wel voor m'n kop slaan want ik heb natuurlijk ook al eerder meegemaakt dat dingen hardop zeggen de goden verzoeken is ::) . Lekker hardleers!

Nou was ik wel begonnen met ontgiften... Vanwege de narcose en de AB die ze gehad heeft. Ik heb echt geen idee maar het zou me zo maar niks verbazen als dat er mee te maken heeft.

Dat kan maar zo hoor, niet perse het ontgiften, maar dat de weerstand een dip heeft gehad van die narcosetoestanden.

Trude werd tijdje terug ook ineens ziek op zondagmiddag en dan zodanig dat je ook meteen een da belde. Deze zei toen ook meteen van...er heerst iets met algehele malaise, bloederige diarre, overgeven enz. Had de hele week de wachtkamer al volzitten ermee. Zoals voorspelt door hem ging het na 2 dagen beter en was het na 5 dagen over. Dat is al wel even geleden, maar best kans dat hetzelfde virus nu de randstad bereikt heeft.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door