Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
:o
Oo wat een enorme pech. Idd horror. Jeetje ....
Ik hoop dat je snel en goed geopereerd kan worden en dat de pijn dan ook snel weg gaat.
Sterkte en beterschap :bigarmhug:
Door dinky89
Wat een vreselijk einde van een zo te lezen mooie wandeling en fijne vakantie :-X

Wens je heel veel sterkte en een voorspoedig herstel :bigarmhug:
Door Aprilsnow
Dat is met recht een horror vakantie. Poeh zeg. Wat fijn dat je met mensen was die wisten wat ze moesten doen en wat ben jij een harde tante.... ik weet niet wat ik gedaan zou hebben met mijn pijngreppel :-[
Heel veel sterkte. Maak er met deze omstandigheden toch een mooie kerst van.
Door Tibbies
Ohhh, wat een horror.
Ik ben momenteel in Oostenrijk en moest vandaag 6 km. naar beneden over een zeer stijle bevroren weg lopen..... ik kon alleen maar aan jouw val denken. Wij zijn gelukkig heelhuids beneden gekomen maar wat een angst heb ik gehad.
Ik wens je hele fijne Kerstdagen en hoop dat je snel geopereerd kan worden en dat je spoedig zal herstellen. :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Radja
Tibbies schreef:Ohhh, wat een horror.
Ik ben momenteel in Oostenrijk en moest vandaag 6 km. naar beneden over een zeer stijle bevroren weg lopen..... ik kon alleen maar aan jouw val denken. Wij zijn gelukkig heelhuids beneden gekomen maar wat een angst heb ik gehad.
Ik wens je hele fijne Kerstdagen en hoop dat je snel geopereerd kan worden en dat je spoedig zal herstellen. :bigarmhug: :bigarmhug:
Jemig ja dat is ook angstig, zeker als de weg ook nog bevroren is! Gelukkig zijn jullie heelhuids beneden gekomen.

De mensen die erbij waren, zijn na gaan denken over de risico’s van die route, ze hebben namelijk nog nooit eerder zoiets meegemaakt! Sommige durven deze wandeling niet meer te lopen en de meesten hebben ook hun verzekering nagekeken voor het geval het 1 van hen zou overkomen. Ze hadden er nooit bij stilgestaan dat dit kon gebeuren. Heeft mijn ongeluk toch ook ‘nut’ gehad!

Iedereen bedankt voor de lieve reacties :-*

Morgen ga ik lekker met mijn gezin en mijn zusje en haar gezin eerste kerstdag vieren en i.p.v. even niet denken aan wat er nog gaat komen.

Hele fijne kerstdagen :kerstzwaai:
Door Kim_S
Jeeeemig wat een horrorstory :-X
Ik wens je heel veel beterschap, en een ontzettend fijne kerst met je familie :-*
Door doranto
Oh Radja toch :'( :'( wat een vreselijk ongeluk. Lees dit topic nu pas en schrok behoorlijk.
Ik wens je heel erg veel sterkte en beterschap toe en hoop dat het goed zal herstellen. :-*
Radja schreef:Het gaat wel redelijk, maar een uur voordat ik weer medicatie mag begin ik wel veel pijn te krijgen!

Tussen 16 en 17uur hoor ik wanneer ik word opgenomen.
De MRSA test was goed :)
Wat een vakantie! :( Heel veel sterkte gewenst voor de komende periode! :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door