Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3282733
Mieke L. schreef:Ja ik ook, maar aandoenlijk vond ik niet zo gemeen klinken :biggrin2:
Hahahhaaa :biggrin2:


Volgens mij is die texaanse boer de texaanse geert hoor :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3282737
Angelique schreef:Hahahhaaa :biggrin2:


Volgens mij is die texaanse boer de texaanse geert hoor :biggrin2:
Ja daar kun je wel eens gelijk in hebben :g:
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3282738
Angelique schreef:Over extreem sukkelig gesproken :biggrin2:
of aandoenlijk zoals ze dat ook wel noemen ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3282740
Angelique schreef:Over extreem sukkelig gesproken :biggrin2:
Jij mist nooit wat zeker ::)
Mieke L. schreef: of aandoenlijk zoals ze dat ook wel noemen ::)
Kijk, met jou kan ik praten :cool:
Door Jantina
#3282765
Hier een stukje gekeken. Het eerste deel niet gezien vanwege Moordvrouwen. Ik vind dat zo'n goede serie... jammer dat het tegelijk komt.
Door Lizzy
#3282768
Shit, topic gemist! Ik heb wel gekeken! Ja, gek he dat die boer in Zambia zoveel brieven kreeg. Maar, dat is een tobberig tiep hoor. Maar wel knap :biggrin2: . Verder vind ik de boeren allemaal wel een soort van aardig maar niet bijzonder. Dus we zijn benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen :biggrin2:

Ahhh, Frankrijk toen ie die foto van dat model zag "die heeft heus niet op mij geschreven hoor". Ik vind hem wel schattig (doch sullig) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3282802
Die Zambiaan is dan wel knap, maar jeeee wat een stresskip zeg. Je zal ook maar 829 brieven krijgen. :biggrin2: En Olke, die de laatste 2 door zn zussen laat uitzoeken, wat ben je dan voor vent. Haha die band moet wel heel goed zijn, zit je straks alsnog met een dame van middelbare leeftijd en dat was niet zijn bedoeling. Hij had ze graag wat jonger. ::) ::) Wat een vent zeg, dat word nog leuk.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3282809
Lizzy schreef:Shit, topic gemist! Ik heb wel gekeken! Ja, gek he dat die boer in Zambia zoveel brieven kreeg. Maar, dat is een tobberig tiep hoor. Maar wel knap :biggrin2: . Verder vind ik de boeren allemaal wel een soort van aardig maar niet bijzonder. Dus we zijn benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen :biggrin2:

Ahhh, Frankrijk toen ie die foto van dat model zag "die heeft heus niet op mij geschreven hoor". Ik vind hem wel schattig (doch sullig) :biggrin2:

Ach, we hebben wel vaker gezien dat wat eerst leuk leek een drama werd en andersom. Zambia heeft idd de looks, maar kwam best ingewikkeld over. Net als Tulpentommie, die was ook leuk, maar gecompliceerd. De roemeen vond ik echt meer als een manager overkomen dan als boer.
We gaan het wel weer zien als ze in contact komen met de dames :biggrin2:
Door Ingeborg58
#3282872
Wij zaten te kijken en opeens....floep....alles donker. Stroomstoring in het dorp! :o
Gelukkig konden we na een kwartiertje weer aanhaken! :cool:
Door eelke
#3284261
Angelique schreef:Ik reed vanmiddag nog langs de geertshop :biggrin2:
Ja, jij wint sowieso!
Is ie nog met Hetty?

Las vd week trieste berichten over Johan... :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door