Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Siamsa B thema biertje of Bowie?

Biertjes-namen beginnende met B
52
80%
Bowie-songs beginnende met B
13
20%
Door Lizzy
pike schreef:Ik ben wel Bowie-fan maar heb voor bier gekozen.
Deels vanwege de reeds genoemde argumenten (vadernaam, grappigheid, uitleg Hope (wist ik overigens niet)).
Maar daarnaast vind ik dat, aangezien Bowie pas onlangs overleden is, de namen afkomstig van zijn songs enigszins tot behoorlijk emotioneel geladen met een droefenis. Dat zou ik persoonlijk voor mijn honden niet willen.
Ik vond het juist wel eervol, om Bowie songs te nemen.... En Blackstar had ik ook niet gebruikt hoor. Maar goed, het is wel een sterk argument :biggrin2:
Door src_esther
Lizzy schreef:Thema Iers bier beginnend met een B ;D (jammer dat er daar nou niet genoeg van zijn!).
Jammer ja. Ik had al zitten kijken. De paar Ierse bieren die met een B beginnen, beginnen overwegend met Black en dat associeer ik eerder met een zwarte hond met wit/bruin/etc dan een witte hond met zwarte stippels.
Door pike
Enkel Iers is niet gemakkelijk dan moet je wel goed gaan zoeken. Hier zijn er een paar
Boundary Brewing:
Boundary Chloe Dancer
Boundary Filthy Animal ;D
Boundary Gift
Boundary Push and Pull
Boundary Big Ass Stout
Boundary Silver Lining
Belfast Bear
Black Donkey Sheep Stealer :biggrin2:
Beamish Irish Stout
Big River Tasmanian
Laatst gewijzigd door pike op ma 30 jan 2017, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door pike
src_esther schreef:Jammer ja. Ik had al zitten kijken. De paar Ierse bieren die met een B beginnen, beginnen overwegend met Black en dat associeer ik eerder met een zwarte hond met wit/bruin/etc dan een witte hond met zwarte stippels.
Deze dan? Helaas is die niet Iers.
Afbeelding
Door Mieke L.
Riek schreef:Bowie zegt mij zoveel meer dan bier.
Dus ik heb Bowie gestemd.
Maar moet zeggen dat ik wel leuke en hilarischeen namen met bier voorbij heb zien komen.
Maar Bowie raakt mijn hart aan, bier niet.
Nou precies! En dat wil wat zeggen voor een bierliefhebber!
Door eelke
Mieke L. schreef:Ik heb net gestemd op BOWIE en ik schaam me er niet voor!
Groot gelijk, is het ook niet! Ik vraag me alleen altijd bij de pvv stemmers af waar ze dan zijn ;)
Door Mieke L.
eelke schreef:Groot gelijk, is het ook niet! Ik vraag me alleen altijd bij de pvv stemmers af waar ze dan zijn ;)
Ja idd als grootste partij in Almere moet ik er dagelijks toch heel wat tegenkomen. Ik ken er wel een paar denk ik. Maar ff on topic bier is ook leuk. Maar Bowie is leuker.
Ik heb ook bier gestemd. Past bij de papa en de namen die langskwamen in het andere topic zijn echt super leuk. :D

En Bowie zegt mij vrij weinig, ik weet dat hij overleden is want dat kwam in het nieuws. :P
(Niet mijn fout, mijn hele generatie schijnt toch al verloren te zijn. :biggrin2: )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door