Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3190065
Ik heb nog te koop: winterjas (ijsbeer refelctive) en equitheme. regenjas (illumne neon lite) en misschien den fleecejas als deze niet te ver versleten is. Nog geen tijd voor topic. Allen ruglengte 60
#3190076
Lil schreef:Ik heb nog te koop: winterjas (ijsbeer refelctive) en equitheme. regenjas (illumne neon lite) en misschien den fleecejas als deze niet te ver versleten is. Nog geen tijd voor topic. Allen ruglengte 60
Oei, moet ik mijn meisje opmeten, maar dat kon nog wel eens de juiste maat zijn!
#3190101
-Saskia- schreef:Grappig, ik krijg met Wodka (die heeft een trui én een winterjas) eigenlijk alleen maar opmerkingen in de trant van "Ahhh, dat is lekker warm". Misschien ligt het aan mijn stoïcijnse en/of haar grijze kop, maar ik ben nog nooit iemand tegengekomen die onbegrip of idioterie probeerde uit te stralen.
Ik krijg wel vragen, maar geen idioterie. Wel vinden mensen het gek, een stoere herder met een jas. Maar als ik dan vertel waarom, dan vinden ze het een goed idee. Althans tot nog toe.
#3190178
mijn sint is na gruwelijke verhaar partij nu in der zomer jas ,maar dus nu met de kou ook jas aan,kreeg wel commantaar van iemand die zei, een sint bernard met jas! Maar de smurf met jas totaal geen commantaar ::)
#3190195
Ik had lang geleden een Herder , er waren in die tijd nog niet zoveel hulpmiddelen
De hond had na een ingreep een nachtjapon van mij aan , dat werkte bij mensen die het zagen toch wel op de lachspieren :biggrin2:
Het was ook geen gezicht , maar ja nood brak wet . En na mijn uitleg snapte men het ook wel
#3190350
Rakker met paardendeken fleece:
Afbeelding


Fleecedeken van snugglepets.co.uk:
Afbeelding
Voordeel hiervan is dat er een opening zit op de rug waar de ring van een tuigje doorheen past.


Met zijn rooie badjas die hem kilometers te wijd is..... hij past Laddy wel, dus die heeft een "jas" voor als ie heel smerig is en de auto in moet.......
Afbeelding

Een echte regenjas heeft meneertje wit ook. Deze gaat met een band over zijn borst naar beneden en wordt dan met klittenband aan de zijkant vast gemaakt:
Afbeelding
Afbeelding


En een dikke ijsberenjas...... ook wind- en waterdicht:
Afbeelding

Deze heeft ook een brede flap onder zijn buik, zijn pielemoos komt net niet in het gedrang :P :
Afbeelding


Laddy net even gepast, de regenjas en de fleecedeken van snugglepets kan hij wel aan in geval van nood (hij vindt het maar niets ;) )......:
Afbeelding

Deze is echt wel te kort......
Afbeelding

Oeps, toch nog wel veel als je het zo bekijkt....... Het meeste heeft niet zoveel gekost, maar ja, ga maar optellen, dan is het toch nog een leuk bedrag :-p

Ze moesten pas 's avonds een uur in de auto blijven, toen heeft Rakker zijn ijsberenjas aangehad en Laddy de badjas..... Als het miezert en we gaan met de scoot naar het park, dan krijgt Rakker zijn ijsberenjas aan. Hij zit toch een poosje stil op de treeplank tussen mijn voeten en we rijden toch wel met zo'n vaart dat Laddy draven moet. Rakker begint dan te rillen. Als we doorlopen is er niets aan de hand, maar stilstaan is een crime, dan begint Rakker te rillen........ Hij heeft maar een dunne vacht, Laddy heeft echt een dikke vacht, die heeft het absoluut niet koud, maar Rakker krijgt gewoon zijn jas aan. Iedereen een mag denken wat hij/zij wil........ mijn honden hoeven geen kou te lijden en ook geen pijn.........
#3190575
Heb nog even gekeken, maar ook voor grote honden zijn er allerlei jasjes, dekens, bodywarmers e.d..
Gratis verzonden, en eigenlijk gaat het hier altijd goed ;)

Ook leuke halsbanden, tuigjes etc. zijn er in overvloed te vinden. Wel een beetje opletten want soms is een zelfde artikel bij de ene verkoper 5 euro en bij de ander 9 euro.
En van die leuke lichtgevende halsbanden trouwens :)
't Is wel verslavend.. vind ik ;)

http://nl.aliexpress.com/item/2015-Fash ... c3eb68bf4f

Rico heeft ook deze nog, 't is net een vuilniszak, maar m'n dochter vindt hem erg leuk :D

Afbeelding

Afbeelding

En zijn camouflage bodywarmer, met twee oogjes voor de lijn.
Bijpassend aan de jas van mijn dochter ;)

Afbeelding

Afbeelding

Maar goed, nu weer ruim boven het vriespunt, dus dan toch maar zonder jas of trui hoor.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door