Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3135484
Roef & Hidde schreef: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Laurens!! wat een mooi jongetje!  :-*

en ja ook ik kan beamen dat het bij een tweede nog sneller kan gaan  ;D mijn oudste deed er 4 uurtjes over en de jongste was er in een uurtje! het kan maar het hoeft niet. geen bevalling is gelijk  ;)
OMG!  :o  :o
Dan geraak ik echt nooit op tijd in het ziekenhuis. Op een uur...
Ik bedoel, ik had al weken voorweeën die wel een half uur duurden...  en dat wilde dus an sich nog niets zeggen ::)

Nu wilde ik volgende keer toch minder lang in het ziekenhuis blijven, misschien moet ik eens over thuisbevallen denken... Als het weer zo vlot zou gaan zie ik dat wel zitten. Als het echt super lang duurt, al wat minder...  :)


Iedereen bedankt voor de felicitatie's!!
Uiteraard vinden wij ook dat het de allermooiste baby is.  :biggrin2:
#3135485
Angelique schreef: Dat is een prachtige nieuwe wereldburger! Gefeliciteerd PoP en Stijn. Netjes werk afgeleverd  8)
Dat zei mijn pa ook.  ;D
Hij is natuurlijk niet helemaal objectief, maar hij vond toch ook dat we dat heel goed gedaan hebben. 

Laurens is trouwens voor allevier de grootouders het eerste kleinkind.  Net zoals ik dat indertijd was.  :)
#3135510
dinky89 schreef: Van harte gefeliciteerd met Laurens!
Hihi, mijn moeder was met mij ook net op tijd in het ziekenhuis en mijn zusje is later thuis geboren  ;)
Apart...
Ze vonden dat daar heel uitzonderlijk dat het zo snel ging, zeker voor een eerste kindje.  Maar blijkbaar valt dat nog wel mee...  :)

Mijn moeder heeft trouwens 4 kinderen gekregen en heeft er 4 keer meer dan 10u over gedaan.  Oh of misschien enkel de tweede wat vlotter, dat zou wel kunnen.  Bij mij (eerste dus) was het zelfs kantje boord op een bepaald moment omdat mijn hartslag compleet dropte.  Tegenwoordig had dat een spoedkeizersnede geworden, toen werd er nog ietsje meer afgewacht...

Bij de derde was ze echt weer compleet uitgeput doordat het zo lang duurde en de vierde had zo'n groot hoofd dat het persen gewoon nog ontzettend lang geduurd heeft. En das ook wel uitputtend  :-X
Laatst gewijzigd door pearlsofpassion op za 18 jul 2015, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door