Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3129228
Zou zo'n vestje niks zijn voor Zoe? Dat lijkt al weer meer op een tuigje :) of verdraagt ze tuigjes ook niet?

Zo te zien van hetzelfde materiaal als de jas, dus dat werkt wel.
Door Danny
#3129231
Ja ik heb een koelband. Vorig jaar in een hete periode had ik een wedstrijd. Toen heb ik Fendi steeds de koelband om gedaan na een proefje. Lekker in de schaduw gehouden natuurlijk, maar ze heeft heel de dag ook gewoon niet gehijgd, was heerlijk relaxed.
Door hannabelgje
#3129236
Ik denk dat het gewoon heel vroeg en heel laat uitlaten wordt. In huis is het voorlopig nog goed te doen. Ze hijgt niet als ze binnen ligt. Ze ligt heerlijk lui op de bank.
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3129241
Ik heb voor de fransjes koelbandana's en banden . Het scheelt zeker wel .
We lopen nu smorgens vroeg en s avonds als het koeler is . Badjes in de tuin , al heb ik vrij veel zon in mn tuin , dus alleen buiten indien nodig . Zonnescherm voor het raam , Binnen ventilator aan. Het is hier binnen nu nog lekker koel dus nog geen koelbandana's om
Gebruikersavatar
Door winni
#3129517
Ik kreeg een paar jaar terug van iemand een koelhalsband voor evt. gebruik in mijn uitlaatservice. Heb hem bij mijzelf omgedaan en kwam tot de conclusie dat ie maar 5 minuten werkt. Daarna is t vreselijk benauwd om je strot :(
Door hannabelgje
#3129540
winni schreef: Ik kreeg een paar jaar terug van iemand een koelhalsband voor evt. gebruik in mijn uitlaatservice. Heb hem bij mijzelf omgedaan en kwam tot de conclusie dat ie maar 5 minuten werkt. Daarna is t vreselijk benauwd om je strot :(
Dat was mijn ervaring nu ook inderdaad.
Door Lil
#3129657
winni schreef: Ik kreeg een paar jaar terug van iemand een koelhalsband voor evt. gebruik in mijn uitlaatservice. Heb hem bij mijzelf omgedaan en kwam tot de conclusie dat ie maar 5 minuten werkt. Daarna is t vreselijk benauwd om je strot :(
Verklaart waarom de mijn het kreng niet wilde. Nu houdt meneer ook niet van zware/strakke halsbanden etc.

Die koeljas heb ik wel eens zelf gebruikt. Wat een genot! Ze bestaan ook voor mensen, ooit....
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3129683
Ik gebruik al sinds Kimo 10 maanden is een koelhalsband. Voor hem is rennen een noodzakelijkheid, hij moet energie kwijt...
Met de band kan hij net wat langer door en dan is hij merkbaar blijer!  Hij heeft m ook graag om, gaat echt klaarstaan om m om te krijgen ;)
Door judith1967
#3129915
Zag vanmorgen bij de Action koeldoeken.zitten in een koker.2.89 Heb er geen eentje meegenomen,dus weet niet of het wat is.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3129917
ik vind die koelhalsbanden flut dingen. Inderdaad ook een keer bij mezelf uitgeprobeerd, nou dat was even en toen werkte hij niet meer. Als het dan ook nog door de vacht moet........ zeker bij Laddy is dat een probleem, die krijg ik onder de douche nog amper nat tot op het vel :P

ga de jongens nu weer even onder de douche zetten, alleen nat maken en dan op laten drogen uit zich zelf............. en dan zelf mijn koppie er ook achteraan, kan zo slecht tegen die hitte :P
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3130233
Dian schreef: ik vind die koelhalsbanden flut dingen. Inderdaad ook een keer bij mezelf uitgeprobeerd, nou dat was even en toen werkte hij niet meer. Als het dan ook nog door de vacht moet........ zeker bij Laddy is dat een probleem, die krijg ik onder de douche nog amper nat tot op het vel :P

ga de jongens nu weer even onder de douche zetten, alleen nat maken en dan op laten drogen uit zich zelf............. en dan zelf mijn koppie er ook achteraan, kan zo slecht tegen die hitte :P
Hou er wel rekening mee dat jouw huid niet vergelijkbaar is met die van een hond. Het gaat er ook niet om dat de huid nat/koud wordt oid, het gaat er om dat de halsslagader gekoeld wordt en daardoor de gehele hond. Doe hem bij jezelf om je pols en houdt dat minimaal een uur om, ik kreeg het serieus koud...
Gebruikersavatar
Door Dian
#3130234
zal het nog eens proberen. Ik heb er 2, dus kunnen beide jongens er 1 om krijgen.......
Door tt-tjes
#3130267
Ik heb zojuist een koeljas van Hurtta bij besteld. Ik had er 1 voor mijn ouwe man, en die past Chendo nu. Voor Balou heb ik er nu ook 1 besteld.
Ze hebben het zo ontzettend warm en willen geeneens meer mee naar buiten om te plassen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door