Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Ramses1 schreef: Niet mijn stijl (mag ik toch wel zeggen he) maar heel erg leuk gedaan met de kleuren combinatie!  :biggrin2:
Tuurlijk mag dat! Ik kan ook iets bij een ander mooi vinden maar er niet aan moeten denken het zelf te hebben.
Door Pauline
lianneke schreef: Wat een mooie keuken, mag ik vragen wat voor kleur de kastjes precies zijn?
Tja ze zijn groen/grijs.... Ik vind ze meer groen, terwijl een ander ze naar de grijze kant vindt. Het is maar net hoe het licht erop schijnt, maar het is dus echt groen.  :biggrin2:
Door sella
Mooi geworden! Ook niet geheel mijn stijl, maar het matcht allemaal mooi met elkaar.
Nooit gedacht dat ik kleurrijke tegels mooi zou vinden.

Eerst gedachte was grijs met de deurtjes maar nu ik de lamp in de kamer heb aangedaan, zie ik ook wel dat het groen is.
Door lianneke
Pauline schreef: Tja ze zijn groen/grijs.... Ik vind ze meer groen, terwijl een ander ze naar de grijze kant vindt. Het is maar net hoe het licht erop schijnt, maar het is dus echt groen.  :biggrin2:
Ik vind het een geweldige kleur!
Door Lizzy
Pauline schreef: Tadaaaaa

Afbeelding

Ik ben er zoooooo blij mee!!!

:circle: :circle: :circle: :circle:
Whoooeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Ja, kan ik snappen, dat je hier blij mee bent! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!
Door Pauline
lianneke schreef: Ik vind het een geweldige kleur!
Ik ook Lianneke, ik was er op slag helemaal weg van! Ik ben dol op fel, neon en opvallend, maar deze kleur was het direct.
Door Pauline
Lizzy schreef: Whoooeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Ja, kan ik snappen, dat je hier blij mee bent! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!
En hij is nog niet zo oud als jullie Piet Zwart (was het dat?) keuken, maar toch wel zeker 25 jaar oud!  :D ;) ;D ;D ;D ;D
Door Lida. S
Mooi. Ik zou het niet durven. Die tegels heel apart. Ik begrijp dat je hier blij mee bent. Wat zal jij nu lekker eten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door