Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Hope schreef: Eens vragen of ze een scan van de blaas maken na het plassen.
Ik heb ook een nierbekkenontsteking gehad (wat een vreselijke pijn...) en daarvoor twee weken ziekenhuis gehad.
Uiteindelijk bleek dat de blaas zich niet goed leegde. De urine die achterbleef zorgde voor telkens terugkerende ontstekingen. Drie maanden medicatie en fysiotherapie en ik was er voorgoed van af.
Dat is een goede ga tegen mijn moeder zeggen die moet morgen toch naar ziekenhuis
Bedankt
Door Martine-Tom
koekje schreef: Dat is omdat bij mannen het kanaal langer is. Daar hebben bacteriën minder vat op.

Overigens heb ik als vrouwtje ook nog nooit een blaasontsteking gehad. Maar ik veeg altijd naar achter, lig niet op de tocht en draag lange rokken  :P
En uitteraard onbevlekt ontvangen!  :biggrin2:
Ik had super SUPER vaak blaasontsteking doordat ik me vanonder waste met lactacyd. Grote big NO NO!

Oh en naast alle andere tips (ik ga niet herhalen) is voeding ook een belangrijke. Alle suikers laten staan. Schimmels ed voeden zich hiermee waardoor je vatbaarder bent voor ontstekingen. En in het kaden van goed afvegen en plassen na de seks. eerst seks van achter en dan van voor is ook geen aanrader ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door