Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Thurin
Hier is alles leuk wat kapot kan....kortom nog geen speelgoed gevonden wat lang mee gaat.

Barnie: vind sokken en knuffels het leukste
Oliver: Mergpijpjes want daar kun je mee gooien volgens hem
Thurin: alles waar die op kan kluiven en wat versnippert kan worden
Door Kaela
Alles wat stuk kan en mag is het leukste, ongeacht wat het is.

Verder heeft ie een flostouw, een kong, een spin en een grote touwbal. De flostouw is net nieuw, want de vorige hadden we vanaf dat we hem kregen en die was vies  :-X. Je kon gewoon ruiken waar dat gore ding lag. Deze vier speeltjes blijven heel en ik zou niet zo kunnen zeggen welke favoriet is. Als je er maar rond mee kan sjouwen en smijten. Potje touwtrekken met de flos vindt ie ook heel leuk, maar de andere speeltjes pakt ie net zo vaak.
Door Borke
Borke was dol op zin piepeend, ballen, stokken, wubbakong en alles wat weggegooid werd en hij mocht ophalen.

Sofi daarentegen snapt de vraag niet  :-[  speelgoed leuk vinden  :-\
Wat is daar leuk aan???
Alles wat er niet standaard ligt.  ;D

Dus: tennisballen, wc rolletjes, kartonnen dozen, stukjes hout voor de kachel, een losse sok etc. Moet ik nog zeggen dat het hier altijd heel erg opgeruimd is.  :biggrin2:

Op dit moment is ze heel erg weg van een voerbal van de Action; zacht en net groot genoeg om op te knagen maar niet kapot te krijgen. Ideaal!
Door zhiva
Ze hebben hier misschien wel iets te veel keuze af en toe.  :-X
Favoriet zijn de piepballen van kong, maar die zijn binnen een minuut stuk dus mogen alleen mee op wandeling.
De kong classic, kong goodie bone, Kong wobbler en kong stuff a ball liggen overal (zo dat je regelmatig je nek erover breekt.) voor het grijpen en worden meestal gebruikt voor het vullen met wat lekkers als ze een tijdje alleen moeten zijn.
3 flossen waarvan de goedkoopsten uiteraard het leukste zijn, want die kan je zo lekker makkelijk slopen.  ::)
Maar all time favorite is toch wel de jolly ball bounce and play. Nog steeds heel, ondanks 10000000000 minigaatjes en een eivorm inmiddels en ruikt nog steeds naar bleuberry's!
Ow ja, Chakotay is gek op tennisballen. want die kan je zelf gooien, stuiteren en vangen. Wat vooral een leuk effect geeft als je dat voor de TV doet. Want dan is vrouwtje bang dat hij door de TV gaat....  :biggrin2:
Door fransbulletje
Pluche beesten met geluid, dus kraaiende haan, tjilpende vogel etc.
Jules houdt van slappe pluche dingen waar hij lekker mee kan prooischudden.
Kluiven op nylabones en hertengeweien.
En heel erg favoriet is de dansende bal met geluiden  ;D de Hyper Pet Doggy Tail

Buiten heeft Hugo verschillende Jollyballen en een Crazy Egg waar hij wild van is.
Laatst gewijzigd door fransbulletje op di 14 okt 2014, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb voor Amber nog een babble bal met dierengeluiden , al 8 jaar en ze heeft de bal nog nooit gezien  :biggrin2:
Die zit in de jaszak , en als mevr haar pet op koppig 10 + staat dan ga ik op mijn hurken zitten en laat de bal geluiden maken
Binnen een mum van tijd is de dame bij me . Verder ook wel spul met piepgeluiden , maar dat mag ze nooit in haar snater
Pluche beesten worden hier in 2 minuten vermoord . We hadden ooit een zwembad met anti-slip bodem en stop .
Twee minuten naar de wc , en eenmaal terug was de stop uit het bad gesloopt . Nu al jaren een schelp zonder stop
Nadat de schelp was aangeschaft werd er eerst uitgebreid bekeken of er in dit bad ook een stop zat  ::)
De spellen van N. Ottoson zijn hier ook favoriet . En verder oude lappen , broekspijpen , en alles wat ze zelf vinden
Sinds een jaar of drie hangen dekbedhoes en lakens ook weer buiten  :biggrin2:
Dat vond madame smurf erg leuk , pak me dan als je kan . Het monster sprong dan in een dekbedhoes die dubbel aan de lijn hing
En de pretletter kwam natuurlijk zoeken , de butler kon weer opnieuw wassen
Borke schreef: Borke was dol op zin piepeend, ballen, stokken, wubbakong en alles wat weggegooid werd en hij mocht ophalen.

Wat is daar leuk aan???
herkenbaar.......Flodder wist ook niet wat spelen was maar dat heeft ze van Dwarrel geleerd

hier vinden ze pluche bij voorkeur met een piepje er in geweldig
Borke schreef: Borke was dol op zin piepeend, ballen, stokken, wubbakong en alles wat weggegooid werd en hij mocht ophalen.

Wat is daar leuk aan???

Noa heeft ook nooit leren spelen met speelgoed . Het enige waar ze plezier in kreeg en nog steeds heeft is het speelgoed van N. Ottoson
En buiten jammie zoeken
**Marjolijn** schreef: Kees binnen niks.
Nero binnen die kratten van Ikea. Eerste wat hij wel,doet is de staart eraf en oren eraf, hij houdt van gecoupeerd denk ik.....maar daar loopt hij altijd mee in z'n bek. Verder kluift hij erg graag op een hertengewei en vind hij tennisballen om zelf mee te stuiteren en vangen ook erg lollig.

Buiten zijn ze beiden gek op de safestick waar ze dan samen mee raggen en van elkaar afpakken tot Kees er klaar mee sim dit Nero subtiel verteld en dan moet ik hem vasthouden en gaan ze iedere hun ding doen....
En loop jij met die stick in je handen door het park....  ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door