Geen idee, ik heb ook totaal geen idee wat ik weeg, wie weet ben ik wel 20 kilo gekelderd in die laatste maat?? Wie zal het zeggen. Ik ben afhankelijk van een ander zijn weegschaal, want ik heb er geen en wil er ook geen. Ik durf het alleen niet meer te geloven dat ik onder die 80 kilo kom, gewoon omdat ik in december 79 kilo woog met maat 42 en in juni 81 kilo met maat 38.. Dus ik vind het ook bizar, maar kan er ook niets aan veranderen. De Fysio zei ook toen ik samen met haar gemeten heb, dat ze er niets van snapte, dus nog eens op de weegschaal, en meetlint erbij, want zij had maat 42 en ik 38 en we waren op dat moment even zwaar! Het blijft een raadsel.. Een mysterie. Maar 1 ding weet ik zeker. Ik pas zeker in het jurkje van H&M en in de trui die zit zelfs wat wijd.
Vind mijn passende broek een maatstaaf genoeg om op gewicht te blijven denk ik zo. En weegschalen kunnen afwijken, geen idee hoeveel. Ik weeg ook liever 60 kilo dan 80 hoor!

We zullen het maandag ondervinden hoeveel ik weeg.. Ik moet 's middags op de weegschaal dus een ongunstig moment, maar ik denk wat ik nu bereikt heb, dat het gewicht niet eens belangrijk meer is op de weegschaal. Ik voel me voor het eerst sinds 25 jaar super! Moet nog wel hard aan mijzelf werken psychisch etc. maar ook dat zal goedkomen
-Saskia- schreef:

We heten hetzelfde, wegen hetzelfde en vinden hetzelfde.