Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Mijn ervaring met piemels spoelen (het is echt zooooooooo fijn om daar ervaring in te hebben en dit op internet te zetten  ::) ), is dat het effectiever is om direct achter elkaar meerdere keren te spoelen. Ik gebruik afgekoelde kamillethee en dan spoel ik dus een paar keer achter elkaar, tot er echt geen viezigheid meer uit komt. Als er viezigheid achterblijft, duurt het veel langer voordat het minder wordt.

Oh en het goede nieuws is natuurlijk dat het nooit helemaal over gaat, het komt altijd weer terug  :yeah:

OT Harstikke leuk, die hele spikkelbende! Leuk dat ze zo met elkaar genieten!
Door Lil
Kaela schreef: Mijn ervaring met piemels spoelen (het is echt zooooooooo fijn om daar ervaring in te hebben en dit op internet te zetten  ::) ), is dat het effectiever is om direct achter elkaar meerdere keren te spoelen. Ik gebruik afgekoelde kamillethee en dan spoel ik dus een paar keer achter elkaar, tot er echt geen viezigheid meer uit komt. Als er viezigheid achterblijft, duurt het veel langer voordat het minder wordt.

Oh en het goede nieuws is natuurlijk dat het nooit helemaal over gaat, het komt altijd weer terug  :yeah:

OT Harstikke leuk, die hele spikkelbende! Leuk dat ze zo met elkaar genieten!
wahahaha jaaaaaaa geweldig om daar ervaring mee te hebben. Klinkt logisch dat net zo lang spoelen tot er niets meer uitkomt. Hier alleen ervaring met prepusol aangezien ik dit forum toen nog niet kende hihi. Bij zwart joepie doe ik er tot nu toe helemaal niets aan. Na een dag of 2 is het vanzelf over.
Door kaszi
Super leuk zo een hele bende, maar je hebt er natuurlijk ook al zelf 4.

Ik had ook een logée vorige week (hij is al eerder geweest, maar nu wordt hij volwassen) ging altijd met mijn stel en hem 'los' wandelen, tot vorige week, nu mag hij niet meer los.  Waren we aan de wandel, ziet hij een leuk paard en begint daar lekker achter te lopen, de ruiter hield al een geluk in, maar wat een angst heb ik gehad, roepen en roepen, na nee hoor, het is net zo leuk. Gewoon achter hollen en verder niets.
En mijn kleine donder Nina vond het ook een leuk spelletje ze liep vrolijk mee, Kaszi en Jasminka die bleven al een geluk daar waar ik ze had laten liggen om achter Max en Nina te hollen. Ruiter was heel vriendelijk en had begrip en al een geluk was het paard honden gewoon, maar vanaf nu, sorry jongen altijd aan de lange lijn.
Mijn meiden luisteren prima (die kleine donder vond het enkel een heel leuk spelletje samen met Max) 
Door Else
Super leuk zeg! Stelletje blije hoofden!
Wat heerlijk als je honden zo samen kunnen spelen en ravotten (mijn herder houdt daar helaas niet van), kun  je tijden naar kijken kan ik me voorstellen.

Lekkende puspiemels  :-X :-X helaas ook ervaring mee. Heel fijn met de vloer dweilen want die stippen gaan er echt heus niet maar zo af.
Duko is nu gecastreerd sinds een half jaar en nu is het helemaal over (heb verder haast wat spijt van die castratie maar geen lekkende piemel is toch stiekum wel heel fijn)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door