Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
K&D schreef: Ik heb er nog eentje voor je op zolder. Ik dacht een Brother, maar weet het niet meer zeker. Ging best leuk, ook met patroontjes en zo, maar wegens tijdgebrek en dat soort dingen...Mag tegen een zacht prijsje weg... 8)Wil je het type eens opzoeken, dan kan ik kijken wat hij allemaal kan en wat niet en of het iets voor mij is
Esther Q schreef: Wil je het type eens opzoeken, dan kan ik kijken wat hij allemaal kan en wat niet en of het iets voor mij isEn dan komen K&D en ik hem wel brengen!![]()
Esther Q schreef: Sja, nou moe, hoe denken jullie dat jullie wollen kleding gemaakt is? Allemaal omaatjes die naast elkaar in een fabriekshal met pennen zitten te breien?
Ik heb hier trouwens een heel mooie zachte super warme muts van 100% alaskan malamute onderwol. Zelf gemaakt. Hondjes gekamd, wol gewassen, gedroogd en gesorteerd, gekaard, gesponnen en toen gebreid met de hand. Een week werk zo'n ding... en je kunt er nog geen paar tientjes voor vragen.
Maar goed, geen brei-mensen hier blijkbaar![]()
Anne in Duitsland schreef: *gaat Scotch plukken om de wol mee te geven aan Pauline, K&D en Kim op de heenreis, zodat ze op de terugreis een zelfgebreide muts van Esther kunnen afleveren*Als je een hele nieuwe garderobe wil, kan ik Ozzy ook wel even kammen![]()
Kim_S schreef: Als je een hele nieuwe garderobe wil, kan ik Ozzy ook wel even kammenNee, laat maar. Ozzy's reputatie kennende word ik dan nog een keer aangevallen door m'n eigen, van Ozzywol gebreide sokken!![]()
Anne in Duitsland schreef: Nee, laat maar. Ozzy's reputatie kennende word ik dan nog een keer aangevallen door m'n eigen, van Ozzywol gebreide sokken!![]()