Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Anne in Duitsland schreef: De Japanner doet tofu in blokjes in de miso-soep, dus dat zou je ook nog kunnen doen. Soepje maken, tofublokjes erin, even laten intrekken (dat de tofu een beetje van de smaak van de soep aanneemt), en genieten maar! :P
En bij ieder sponsje denk je dan "Ja! Ik heb weer een sponsje"  :biggrin2:
beginnertje schreef: Je kan er een soort pudding van maken...
Met avocado en rauwe cacaopoeder en dan door de blender. Met andere toevoegingen zal het ook wel gaan, zoals een banaan.
Het vult zeg maar  :biggrin2:
Door Borke
beginnertje schreef: Nee hoor, er zijn echt veel varianten op. Ik vind het ook best lekker hoor.
https://www.google.nl/#q=tofu%20pudding%20recipes
De plaatjes zijn bijzonder mooi, maar de zoete ingrediënten passen niet in mijn KHA (kool-hydraat-arme) dieet.
Daarbij is het geen silken tofu die ik hier heb.

Iemand interesse in een herplaatser tofu - of moet ik daar eerst toestemming voor vragen aan de modjes ???
Door Lizzy
Borke schreef: De plaatjes zijn bijzonder mooi, maar de zoete ingrediënten passen niet in mijn KHA (kool-hydraat-arme) dieet.
Daarbij is het geen silken tofu die ik hier heb.

Iemand interesse in een herplaatser tofu - of moet ik daar eerst toestemming voor vragen aan de modjes ???
Niet hond gerelateerd, dus dat mag niet :biggrin2:
Door Kim_S
Lizzy schreef: Scherrup! Gratis mag wel

Maar ik denk eerlijk gezegd dat zelfs als je er geld op bij geeft dat niemand het wil hebben :biggrin2:
*Leest regeltjes altijd heel goed*  :biggrin2:

Ik hoef het ook niet, ieuw!  :yucky:
Door Borke
TMG1961 schreef: Laat ik het zo zeggen. Al zou ik tofu gratis krijgen dan hoef ik het nog niet. Heb het ooit 1 keer geprobeerd, het was er sneller uit dan in  ;D
Jij kan zo in de reclame aan de slag  >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door