Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door me and my boys
hannabelgje schreef: Mooi zeg! Hier een schijtbal. Deed het pijn of viel het mee?
viel echt mee hoor.... t is af en toe een beetje naar gevoel.. maar verders.... eerlijk gezegd zou ik t zo weer doen...
nu net wel giga mn arm geschaafd precies daar dus dat is niet zo aangenaam 
Lizzy schreef: Vreemde reacties? Oh, vertel!

De vreemdste (en leukste) die ik kreeg was van mijn buurjongetje. Die vroeg "hoe moet dat dan als je oma bent? Dat is toch gek, een oma met een tatoeage?" :biggrin2:
bv.... of ik denk dat ik er zo jonger uit ga zien ::) ;D
dat ik niet moet denken dat ik sjans zou gaan krijgen vanwege die tattoo 8) ::) :biggrin2:
dat je met 45 jr je toch wel genoeg verstand moet hebben om dit niet meer te doen....
en deze was helemaal fraai..... dat ik niet moet denken dat ik nu ooit nog aan t werk zou komen :o
Door Lizzy
vanaalst schreef: viel echt mee hoor.... t is af en toe een beetje naar gevoel.. maar verders.... eerlijk gezegd zou ik t zo weer doen...
nu net wel giga mn arm geschaafd precies daar dus dat is niet zo aangenaam 
bv.... of ik denk dat ik er zo jonger uit ga zien ::) ;D
dat ik niet moet denken dat ik sjans zou gaan krijgen vanwege die tattoo 8) ::) :biggrin2:
dat je met 45 jr je toch wel genoeg verstand moet hebben om dit niet meer te doen....
en deze was helemaal fraai..... dat ik niet moet denken dat ik nu ooit nog aan t werk zou komen :o
Whahahaha ;D ;D ;D ;D, heerlijk toch ;D ;D ;D ;D
Door Ramses1
Riek schreef: Met tatoeages heb ik eigenlijk niks.
Maar dit vind mooi.
Lekker bescheiden en toch met een diepe betekenis er achter.
Ook bijzonder om dit met je kind te delen.
+1
Ik vind het echt heel erg mooi geworden.
Door me and my boys
toch hebben of doen vele dat he.... een tattoo met een 'doel' zeg maar...
degene die ik heb gesproken hebben niet zomaar wat laten zetten... en of iedereen dat nou mooi vind of niet dat doet er niet toe... maar er zit zo goed als altijd een betekenis achter
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door