Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Malamoods
Fenixjuh schreef: Knap!! Fijn zo'n programma met hulp, dan gaat het vast goedkomen!!
Ik bedacht me vanmorgen dat een jasje dat ik vorig jaar kocht, nu dichtkan, 10 kg in 1 jaar, hoop ook de 17 te halen!! (dan is het voor mij vast genoeg)
Succes! Gaat je lukken!
Door Malamoods
charmed schreef: Hoeveel wil je nog kwijt?
Ik wil tot minimaal -30. Als het lukt nog iets meer.
Door Malamoods
Krijg net via de post een super leuke verrassing opgestuurd!  :) Een heel mooi wolven shirt met de tekst: collect moments not things. Dit was een prachtig mooi moment om dit mij cadeau te doen aldus de gulle gevers. Om te vieren dat ik zo aan het afvallen ben... Leuk!!!!  8)
Door Ramses1
Malamoods schreef: Krijg net via de post een super leuke verrassing opgestuurd!  :) Een heel mooi wolven shirt met de tekst: collect moments not things. Dit was een prachtig mooi moment om dit mij cadeau te doen aldus de gulle gevers. Om te vieren dat ik zo aan het afvallen ben... Leuk!!!!  8)
Mooie tekst en een lief cadeau :)
Door Irish
Malamoods schreef: Krijg net via de post een super leuke verrassing opgestuurd!  :) Een heel mooi wolven shirt met de tekst: collect moments not things. Dit was een prachtig mooi moment om dit mij cadeau te doen aldus de gulle gevers. Om te vieren dat ik zo aan het afvallen ben... Leuk!!!!  8)
Gaaf!! Van wie?? Nee ben niet nieuwsgierig :P
Door Malamoods
Irish schreef: Gaaf!! Van wie?? Nee ben niet nieuwsgierig :P
Van 'n tante van mij (zus van mijn schoonmoeder). Ze was met Oma aan 't winkelen en toen zag ze dit shirt hangen. Gezien mijn honden en mijn wolven spulletjes in huis, moest ze meteen aan mij denken. En omdat ik dus aan 't afvallen ben en normaal dus grandioos buiten de reguliere maten val, hadden ze zoiets van: kopen!
Toen ik 'm kreeg ging ik 'm passen met 't idee dat die wel aan een hanger (flink zichtbaar) aan de kast zou belanden als motivator om nóg meer af te vallen, zodat ik erin zou passen. Maar ik pas 'r gewoon in joh!  8)

Heb op fb een foto gepost, zal es kijken of ik dat op één of andere manier hier kan krijgen....
Door Esther Q
Mooi shirt! En wat zie jij er anders uit! Ik hoop echt voor je dat je dit gaat vasthouden. Je klinkt heel sterk iig :-*
Door Malamoods
Esther Q schreef: Mooi shirt! En wat zie jij er anders uit! Ik hoop echt voor je dat je dit gaat vasthouden. Je klinkt heel sterk iig :-*
Zo voel ik me ook!  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door