Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
De echte schuldige is de eigenaar
Ik vraag me in het korte fragment bv al af waarom die honden loslopen , midden in een woonwijk . En volgens de politie mag dat daar dus niet
En als het idd zo is dat die honden de auto werkelijk hebben bewerkt
En je hoort dan vervolgens de eigenaar zeggen .... ze zijn niet agressief , ze zijn speels . Gaat dat dan ook op voor het bewerken van een andermans auto ?
Maar goed het is maar een kort fragment .
Door dinky89
De reden die gegeven wordt voor het loslopen was dat ze ontsnapt waren smulpaap ;-)
Vind de reactie van de eigenaar dat ze de verkeerde hond hebben doodgeschoten wel echt tenenkrommend  :-X
Door Neally
Helaas staat iedereen met heur/zeun camera klaar om alles vast te leggen. Het hele verhaal doet niet zake.
Het is het zoveelste incident waarbij het dier de rekening betaald..... :-\
Door dinky89
kiara schreef: Klopt het dat de andere hond ook dood is?
Hoorde ik net van mijn dochter staat geloof ik op Facebook  :-\  :'(
Ik weet het niet heb geen Facebook
Kan er via google in elk geval niets over vinden behalve dat hond 1 overleden is door schot en hond 2 in beslag is genomen en onderzoek loopt. Ook op fb heb ik niets voorbij zien komen (maar hangt er ook vanaf wat je vrienden erop zetten)
Door Binkebobbel
Ja helaas is de ander ook dood hoe en wat is onduidelijk.
Staat op de fb van de eigenaren.

Ze sloopten een auto omdat er waarschijnlijk een kat onder zat.
In dit filmpje hoor je hoe er binnen seconden nadat ze bij de auto wegrennen (geroepen?)
wordt geschoten. maar je ziet t niet.
Die honden hadden heel die agent niet eens gezien voordat deze begon te schieten.
www.youtube.com/watch?v=COSoeMroekk&feature=share

De voorbijganger die was gebeten toen hij zijn hondje beschermde zei zelf
ook dat het belachelijk is dat er is geschoten. Hij had alleen een oppervlakkig
wondje. Als deze honden echt zo agressief waren was dat vast en zeker meer dan een gaatje
geweest.
Ik hoop dat er in ieder geval gekeken wordt naar het functioneren van meneer agent.
Het idee dat er zo'n paniekeling een wapen draagt en trekt maakt nou niet echt dat ik me veiliger voel.
Door sella
Maar goed, de agent zou niets gedaan hebben en de honden hadden wel serieus schade toegebracht aan een kind ofzo.
Dan was de agent ook weer verkeerd bezig geweest en had hij eerder in moet en grijpen.
Ik zou iedereen eens willen verzoeken om binnen zo een kort tijdbestek, te moeten besluiten wat je het beste kan doen.
Je melding is auto gesloopt, persoon gewond door beet, je ziet de honden op je afstormen en de adrenaline giert door je lijf.
Ja agenten zijn ook net mensen :P

Ik ben geen agent en ben blij dat ik niet in zijn schoenen hoef te staan.
Door cairodyn
De politie doet t maar weinig goed in ons land. Iedereen weet altijd heel goed te vertellen hoe deze wel zijn werk zou moeten doen. Doe je bij een chirurg toch ook niet die je blinde darm moet verwijderen.....
Door Martine-Tom
sella schreef: Maar goed, de agent zou niets gedaan hebben en de honden hadden wel serieus schade toegebracht aan een kind ofzo.
Dan was de agent ook weer verkeerd bezig geweest en had hij eerder in moet en grijpen.
Ik zou iedereen eens willen verzoeken om binnen zo een kort tijdbestek, te moeten besluiten wat je het beste kan doen.
Je melding is auto gesloopt, persoon gewond door beet, je ziet de honden op je afstormen en de adrenaline giert door je lijf.
Ja agenten zijn ook net mensen :P

Ik ben geen agent en ben blij dat ik niet in zijn schoenen hoef te staan.
+1

Alsof die agent er een hobby van maakt hondjes af te schieten. Hij deed wat hij op dat moment dacht dat nodig was.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door