Mieke L. schreef: Ik ben heel benieuwd naar het resultaat!Ik ook
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: Part One.. The Ingrediënts ...laat de rest van de foto's maar zitten ik heb mega trek maar manlief is net in slaap gevallen op de bank na 2 wat hysterisch drukke dagen maar die slaapt zo licht ik gier van de honger maar ga maar ff niks regelen in de keuken maar dan zijn die sushi verhalen op zijn zachtst wat masochistisch.
Bedenkt zich nu dat de eieren niet op de foto staan. Dus denk die er maar bij![]()
![]()
Summerditches schreef: laat de rest van de foto's maar zitten ik heb mega trek maar manlief is net in slaap gevallen op de bank na 2 wat hysterisch drukke dagen maar die slaapt zo licht ik gier van de honger maar ga maar ff niks regelen in de keuken maar dan zijn die sushi verhalen op zijn zachtst wat masochistisch.Masochistisch zei je??? Pure kwelling..... je zou zo een fles sake van verdriet leegdrinken....![]()
Nadia schreef: Het grootste gedeelte van de groente is getjopt. De appel en avocado moet nog. Maar die doe ik pas voor verwerking.Ik dacht dat sushi met rijst was...
De rode biet is bijna gekookt. En de forel salade is al klaar![]()
Nadia schreef: Part One.. The Ingrediënts ...Dat ziet er nu al heerlijk uit!
Bedenkt zich nu dat de eieren niet op de foto staan. Dus denk die er maar bij![]()
![]()
- Judith - schreef: Dat ziet er nu al heerlijk uit!Ik werd ook erg blij met al die ingrediënten.![]()