Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Danny
Ze bestaan ook van Duvo+ die waren rond de 18 euro volgens mij.
Zijn ietsje anders dan die van Furdry maar werken ook prima.
Door **Jillaroo**
Ik zit er toch ook aan te denken, met name Galyi komt iedere keer zeiknat terug van een wandeling omdat ze zonodig het water in moet dat ik hem voordat ze de auto ingaat even de badjas aan trek, zeker nu ik vanmiddag mijn nieuwe bolide mag ophalen  :biggrin2:
Door bea
**Jillaroo** schreef: Ik zit er toch ook aan te denken, met name Galyi komt iedere keer zeiknat terug van een wandeling omdat ze zonodig het water in moet dat ik hem voordat ze de auto ingaat even de badjas aan trek, zeker nu ik vanmiddag mijn nieuwe bolide mag ophalen  :biggrin2:
Ja dat is hier ook met Jersey de Labrador iedere keer het water in, dus ik trek de badjas aan voordat ze de auto ingaat. Scheelt je echt veel water en zand in je auto
Door Monique77
Hier ook Furdry jasjes voor de labjes, want ook die gaan elke wandeling het water in  :biggrin2:

Auto blijft een stuk droger, en idd thuis nog even nablazen met de waterdroger en de hondjes zijn weer spik en span !!

Zoooooo jammer dat Furdry ze niet meer maakt/verkoopt  :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door