Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Marieke*
Lil schreef: Wat dacht je waarom ik nu alleen maar reuen heb. Ik ben op dat gebied dus echt een reuenmens, rust!  :biggrin2:
Ik hou van teven! Noortje daarin tegen is een teef in reuen costuum hoor! Op het markeren enzo na dan. Want daar doet ze niet aan.. Maar die is veel meegaander en gemoedelijker... Quincy zit een kop op waar je u tegen kan zeggen! Haha
Door choopy
Darky (reu) plast altijd wel.
Bora en Djessy (teefjes) moet ik elke ronde echt aansporen om te plassen, alleen de ochtendronde plassen ze wel vaak meteen.
Meestal zijn ze te druk met de omgeving dat ze "vergeten" dat ze moeten plassen.
Ze kennen het commando wel en gaan ook "in de houding" maar doen dan niet altijd wat. Bij Bora weet ik dat ze geplast heeft als ze daarna gaat snuffelen. Doet ze dit niet, dan weet ik dat ze niks gedaan heeft.
Djessy doet haar pootje iets omhoog als ze echt plast. Als ze aan het neppen is, doet ze dit niet.

Als ze na 3x aansporen nog niks gedaan hebben, dan hebben ze mooi pech. Volgende ronde zijn ze dan weer aan de beurt. Is voor Bora prima, Djessy wil dan in tussentijd nog wel eens bij de achterdeur gaan staan. Meestal stuur ik haar terug naar haar plekje en ga ik wanneer het mij uitkomt. Tenzij ze echt aan het drammen is, dan gaan we wel. Maar dat verschil is prima te zien tussen eigenlijk moet ik nog plassen of IK MOET NU PLASSEN.
Door TessaThomas
Tessa kan soms markeren, niet met poot omhoog, maar wel kleine plasjes en flink schoppen. Maar die kan ook net zo makkelijk 12 uur niet plassen.
Tay plast nog steeds op 4 poten, maar hij begint wel steeds meer markeerplasjes te doen. Even ruiken en ergens overheen pissen, terwijl hij ook net zo makkelijk op commando helemaal uitplast.
Door Inge en Bono
Lu markeert, die is erger dan de gemiddelde reu. Perst er ook rustig nog een druppel uit, als ze een plekje ruikt waar een andere hond heeft geplast. Ze kan het best een tijd ophouden, uitslapen is heul fijn vindt Lu, ze meldt zich overigens ook als ze zelf vindt dat ze naar buiten moet
Liz plast, ehh soms, en daar zijn we al gruwelijk blij mee  :) Liz kan het niet ophouden, zij loopt leeg.
smulpaap schreef: En dan zo hard mogelijk wegtrappen ...... dekking  :biggrin2:
Als Lu nou idd ''zoek dekking'' gezegd had, de eerste keer dat ze poepte toen wij haar hadden.....  ::) :-X  Nog zo'n fijne dikke vette stinkende br*kkendrol ook  >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door